Mille123 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei! Jeg har lyst til å ta med min kjære ut og spise en romantisk middag. Noen som har et sted å anbefale i Sarps/Fredrikstad?
vana Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Mer Restaurant i Storgata i Fredrikstad
heeggee Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 La Riviera i Fredrikstad... Eller den greske i Moss...sukk...digger gresk mat:)
Kvist Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Vil anbefale Brasserie 88, som også ligger i Storgata i Fredrikstad om du vil ha veldig god mat. De har ny meny hver måned, så det er alltid noe spennende å velge i. Liten meny da, så om dere er ute etter standardretter så er andre steder bedre. Men Brasserie 88 har alltid kreative sammensetninger og god balanse i smaker og konsistenser. Mye bedre mat enn på Mer som ligger i samme prisklasse. (Og så har de god kaffe, i motsetning til de fleste andre stedene her i byen, som tror at pulverkaffe fra automatknappen merket espresso ligner på espresso *grøss*) La Riviera vil jeg ikke anbefale, jeg har vært på kjøkkenet der for å hente take-away og endte opp med å sette igjen maten og gå. Fy F. for et guffent kjøkken... og de kokkene. Nei takk!
Chimamanda Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Vil ogsaa anbefale Brasserie 88. Kjempekoselig lokale (synes jeg) og god mat. God te har de og..
heeggee Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 La Riviera vil jeg ikke anbefale, jeg har vært på kjøkkenet der for å hente take-away og endte opp med å sette igjen maten og gå. Fy F. for et guffent kjøkken... og de kokkene. Nei takk! Oj..såpass... hmm... Jeg har aldri sett kjøkkenet der.. men syntes det har vært god mat der...! Ellers så syntes jeg gamle sir winstons restaurant var veldig bra..! Men kina-restauranten der fikk jeg biffkjøtt som smakte som lær... superseigt.. ysj..
Merethe_81 Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Er jo Mer i Fredrikstad da, som andre har sagt. Ellers så vil jeg anbefale ett par i Halden hvis du har mulighet til å bevege deg den maten. Bakgården Mat-og Vinhus har kjempegod mat og Curtisen som ligger i festningen er premiert for sin bruk av lokale råvarer
heeggee Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Jeg vet om en kokk som var på kjøkkenet på Curtisen... det var visst ikke så veldig rent og pent...! Men bortsett fra det har jeg å hørt mye bra om det...
Blåklokke Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Jeg synes Dickens i St. Mariegate i Sarpsborg er så koselig. God mat, spennende interiør i flere plan, og spesielt hyggelig når det er kaldt ute og de fyrer i peisen...
Irmiel Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 "Tobias" i fredrikstad er også veldig koselig. Gammeldagse mursteiner, gamle redskaper på veggene.. lunt lys, og generelt koselig Den ligger i gågaten, innenfor "Katti" cafeen. Ellers kan vel "Big Horn Steakhouse" i gågaten i Sarpsborg anbefales! Veldig god mat. Men det er få bord der, så om du skal spise der kan det være lurt å ringe å bestille. Brasserie 74 i Sarpsborg, vis a vis Pizzanini i gågaten kan også anbefales. Liker du asiatisk kan China Plaza i Sarpsborg anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå