Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg vært så tung i beina når jeg trener.. Vet jo at sånn er det fra tid til annen at kroppen virker litt "tung" Men er det noe jeg kan gjøre for at det skal gå over fortere??? Spise noe, trene på en spes. måte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ingenting om hvordan du trener, men la være å trene en dag eller to, så blir det forhåpentligvis bedre. Ikke tren beina tungt uten å legge inn hviledager. Du kan også prøve å variere treningen mer. I stedet for masse styrke og løping kan du f.eks svømme og sykle.

Skrevet

Jeg trener variert syns jeg selv da. Det går i spinning, step, styrke og noe variert trening i sal.. Jeg trener ikke hver dag og sånn som i helgen var jeg på lang fjelltur og tok det som trening i stedet... ca 3 ganger i uken trener jeg nå så skal ikke være såååå tungt for bena...

Skrevet

Kan det være at du samler mer væske denne perioden?

Man kan ofte føle seg litt mer tung/stram i bena da...

Skrevet

Ja mulig det? Hvordan merker man det da??? Hva kan man evt gjøre med det?

Skrevet

Du ser det ofte ved at du får ett veldig søkk etter sokkene som ikke går bort med det første f.eks. Er litt vanskelig å forklare det over nettet. Kanskje du har noen kjentfolk som er helsepersonell som kan sjekke det ut for deg??

Men uansett så er det veldig normalt at vi kvinner får det før menstruasjon etc.

Hvis det skulle være dette, så ville jeg tatt noen dager fri fra treningen (trening kan være med på å gjøre det verre), ligge med bena høyt, og drikke mye vann. (Vann vil vann fordrive)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...