Mensen Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg er en kvinne som er gift med en fantastisk mann. Vi har et godt sexliv sammen, selv om vi ikke har sex like ofte som før. Det er ikke til å nekte for at det begynner å gå litt rutine i det etter 8 år sammen. Jeg har lenge fantasert om å se han bli knullet hardt av en annen mann med et skikkelig stort lem, mens jeg sitter i en stol og ser på. I det siste har disse fantasiene kommet stadig oftere. Når jeg lukker øynene og fantaserer når vi har sex, eller når jeg onanerer, er det alltid dette jeg ser for meg. Jeg har ikke turt å nevne det for mannen min ennå, men jeg tror han kunne blitt med på det under de rette omstendighetene. Han har ofte snakket om at han kunne ønske seg en større pikk. Er det noen her som vet noen bra steder på nettet hvor jeg kan treffe menn som kan hjelpe meg å realisere denne fantasien?
missluna Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Selv om han har sagt at han skulle ønske han hadde større pikk så betyr vel ikke det at han kunne tenke seg å få en større pikk INNI seg? heh.. Du må isåfall finne en som er homo eller bi da. gaysir.no er stedet for homofile/bifile, men det er nok ikke bare å buse på og spørre etter en mann med stort lem der heller. Og du, jeg ville nok spurt mannen min om han i det heletatt var interessert i å bli knulla av en annen mann for jeg plutselig dukka opp hjemme med en som var klar for å "ta han hardt bakfra"
Mensen Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Og du, jeg ville nok spurt mannen min om han i det heletatt var interessert i å bli knulla av en annen mann for jeg plutselig dukka opp hjemme med en som var klar for å "ta han hardt bakfra" Han elsker meg så høyt at jeg tror han ville strukket seg langt for å oppfylle mine fantasier. Å se at jeg satt der og så på mens jeg onanerte og ble kåtere og kåtere tror jeg ville vært tilfredsstillende for ham også.
missluna Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Han elsker meg så høyt at jeg tror han ville strukket seg langt for å oppfylle mine fantasier. Å se at jeg satt der og så på mens jeg onanerte og ble kåtere og kåtere tror jeg ville vært tilfredsstillende for ham også. Sorry at jeg sier det, men.. jøss for en tøffel.. Han er rimelig desperat etter å please deg om han frivillig, uten noen gang å ha sagt at han en gang vil dette, tar imot et "stort lem" i rumpa - også uten noen gang ha gjort dette før, for det kan være veldig smertefullt for noen som ikke har erfaring med dette.
Mensen Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Sorry at jeg sier det, men.. jøss for en tøffel.. Han er rimelig desperat etter å please deg om han frivillig, uten noen gang å ha sagt at han en gang vil dette, tar imot et "stort lem" i rumpa - også uten noen gang ha gjort dette før, for det kan være veldig smertefullt for noen som ikke har erfaring med dette. Han er absolutt ingen tøffel. Jeg tror faktisk han kan tenne på det selv også. Det finnes mange gutter som har hemmelige fantasier om guttesex, og mannen min er ganske åpen for å prøve nye ting. Hvis han er skeptisk til å få en pikk i rompa, ville jeg ikke sagt nei takk til å se dem suge hverandre heller. Men jeg tror du har rett i at vi må snakke en del om det før vi setter fantasien ut i livet. Det er viktig at vi finner riktig type også. Kjemien må stemme, det er ikke nok at han har stor pikk. Jeg leser stadig her på Kvinneguiden om menn som fantaserer om at dama deres skal bli knullet av en annen mann, eller som drømmer om å se dama si ha sex med en annen jente. Det er jo ikke så stor forskjell vel?
missluna Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Han er absolutt ingen tøffel. Jeg tror faktisk han kan tenne på det selv også. Det finnes mange gutter som har hemmelige fantasier om guttesex, og mannen min er ganske åpen for å prøve nye ting. Hvis han er skeptisk til å få en pikk i rompa, ville jeg ikke sagt nei takk til å se dem suge hverandre heller. Men jeg tror du har rett i at vi må snakke en del om det før vi setter fantasien ut i livet. Det er viktig at vi finner riktig type også. Kjemien må stemme, det er ikke nok at han har stor pikk. Jeg leser stadig her på Kvinneguiden om menn som fantaserer om at dama deres skal bli knullet av en annen mann, eller som drømmer om å se dama si ha sex med en annen jente. Det er jo ikke så stor forskjell vel? Jeg vil nok tro at det er stoor foskjell. Tror det er ett veldig stort FÅtall av hetrofile menn som kunne tenke seg en stor en i rumpa. Menn kan jo ha ørten fantasier om å se dama si bli tatt av en annen mann, uten å fantasere om å bli tatt selv av en mann.
Einar Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Sorry! Tror at ingen elsker noen så høyt at de ville strekke seg så langt. Som manipulator kan du nok nå langt dersom du får det til...
Caramela Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Kan jo hende mannen hennes tenderer mot å tenne på pikk selv...
Chianty Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Jeg vil nok tro at det er stoor foskjell. Tror det er ett veldig stort FÅtall av hetrofile menn som kunne tenke seg en stor en i rumpa. ville foreslått om dere heller gikk å kjøpte en dildo. (Fy flate å morro du kan ha det med den ) ville ikke ha såret mannen min for mine egne fantasier med en annen mann!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Hvis mannen min hadde foreslått at vi skulle invitere en ekstra mann fordi han hadde lyst til å se meg blitt knullet med en stor pikk, hadde jeg bare sagt ja dersom han også hadde tatt i mot den samme pikken. Her i huset skal det være likestilling!
Gjest Nettrypa Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Prøv cupido eller knullkontakt.se. Der er det mange flotte sexuelle menn, mange med bilde oxo. Jeg ville ha en med stor, og i løpet av et år traff jeg to (ikke samtidig dah!)! Begge var veldig store, spes den siste. Den lange og tjukke , en skikkelig killer. Men han er min og han bryr seg uansett ikke om andre menn! Lykke til.
Einar Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 Kan jo hende mannen hennes tenderer mot å tenne på pikk selv... Hmmm... Du har et poeng der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå