Gå til innhold

Russekort

Fremhevede innlegg

Gjest virvelvind
Skrevet (endret)

På mitt russekort kommer det til å stå: Her har du russekort din jævla drittunge.

Endret av virvelvind
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stokke Trykk SUGER!! Jeg maatte ringe og bokstavelig talt HYLE i telefonen at de maatte for faen faa sendt russekortene til alle paa skolen, og de sendte dem endelig express over natten, kostet dem noen dyre kroner, men de kom frem i tide. Alle paa skolen hadde bestilt kortene i Oktober, og enda klarte de ikke aa faa dem til oss i Mai. Dette var i 2001. Ser ut som om de enda holder paa med samme driten.

Skrevet

En av naboene mine hadde "Member of GLEFS, Glade etere av fete småbarn". Og så en fin en fra et gutterussekort: "Takk for at du skrev. Skrev mer."

Skrevet

På mitt russekort hadde de skrevet mottoet mitt feil.. De skrev: It's nice to be importEnt, but more importEnt to be nice. Det skal være It's nice to be importAnt, but IT'S more importAnt to be nice.

Hadde dessverre ikke tid til å klage på det pga treg forsendelse.. Ei i klassen fikk ikke russekortene i det hele tatt, og to av dem hadde de forbyttet bildet på.. Og ei fikk noen helt andre klær enn hun hadde bestilt.

Slik blir det når de bare er ute etter å tjene penger på russen, og hastverk er som oftest lastverk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...