Gå til innhold

Russekort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei:P Snart skal russekort bestilles, men er fremdeles like blank på hva jeg skal skrive på det.

Noen som har noen ideer?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

If I was in the wood, and you were in the wood, and I would, would you?

(les det så hører du hvorfor det er morsomt :fnise)

Rettet opp :blush:

Endret av Suzy
Skrevet

Jeg hadde: It's nice to be important, but it's more important to be nice. Kanskje litt kjedelig men.. :fnise:

Skrevet
If I WAS i hvertfall..

Det korrekte er "If I were" ettersom det er kondisjonalis (= hypotetisk). Men det slappes riktignok litt av på dette nå.

Skrevet

"Jeg er ikke min feil"... ;)

Skrevet (endret)
"Jeg er ikke min feil"... ;)

Ok, totalt paa siden, men: Lady of Shalot, ett av mine FAVORITT malerier! :) (Pingting's avatar!)

Tilbake til russe mottoer, jeg hadde:

"Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann aa gaa paa, her skal jeg fiske!"

Endret av Darkannie
Skrevet
Heihei:P Snart skal russekort bestilles, men er fremdeles like blank på hva jeg skal skrive på det.

Min eldste datter hadde dette, husker jeg: Før var jeg liten og søt, nå er jeg ikke liten lenger.

Den yngste hadde dette: Bedre med din i min, enn vår i luften.

Teksten på min eldste sønns russekort var drøyere. Han hadde et stilisert bilde av to hender formet som en skål, eller hvordan jeg skal uttrykke det, med en "skyggete" penis over, og undertekst "Fremtiden i våre hender". På linjen under stod det: Æresmedlem i OLF (onanistenes landsforbund).

Skrevet

Jeg hadde:

"Å diskutere med mannfolk er som å pisse i motvind"

:fnise:

Skrevet (endret)

-Alle kan ta feil, sa pinnsvinet, og krøp ned fra klesbørsten

Endret av Lise_
Skrevet

Jeg hadde et egetdesignet kort med sexynursebilde, og "skal jeg blåse på?" på det ene, og på det andre stod det...eh...på det ordentlige husker jeg ikke!:S

Men har en artig:

'I wish my lawn was emo, so it would cut itself.

'Never discuss with an idiot, they will drag you down to their level, and then beat you with experience.

Skrevet

"It's easier to sit there and judge me, than it is to just shut up."Homer J. Simpson

Skrevet

Det jeg har på mitt russekort er: "Alle gjør feil. Kunsten er å gjøre dem mens ingen ser på" :)

Skrevet

jeg hadde;

Ligg mage mot mage og lag en hel barnehage, ligg rygg mot rygg og spar staten for barnetrygd

Skrevet
jeg hadde;

Ligg mage mot mage og lag en hel barnehage, ligg rygg mot rygg og spar staten for barnetrygd

Den var fin :ler:

Skrevet
Ok, totalt paa siden, men: Lady of Shalot, ett av mine FAVORITT malerier! :) (Pingting's avatar!)

Litt mer totalt på siden:

JAAAAH! :hoppe:

Fantastisk dikt, fantastisk maleri, og Loreena McKennit har gitt diktet en helt utrolig grøssegod melodi!

Saklig:

Du er ikke skikkelig full før asfalten hopper opp og skaller deg i hue.

Det er bedre å havne i en god trekant enn i en ond sirkel.

Når en kråke mister faren sin, er det trist å være kråke. (en i klassen min som hadde. Litt rar, men jeg liker den)

Eller så tror jeg Google er din venn! :)

Skrevet

Alt som er godt er enten umoralsk eller fetende.

Jeg skulle hatt dette, men russekortene mine kom aldri fra Stokketrykk, enda de var betalt og alt :tristbla: (Dette var i 2007) . Ikke bestill derfra!!!!

Skrevet

I used to have an open mind, but my brain kept falling out.

Skrevet
-Alle kan ta feil, sa pinnsvinet, og krøp ned fra klesbørsten

:hoho:

Skrevet

"Alle kan ikke være helter, noen må jo sitte på fortauskanten og klappe når vi andre går forbi." ...sto det på mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...