Aurela Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg kjøpte en ny klokke i går, til litt over 1000 kroner. Problemet er at låsen er løs, og at den kan gå opp flere ganger i timen. Dette kan selvfølgelig føre med at jeg mister den. Hva ville dere gjort, eller hva kan gullsmeden jeg kjøpte den av gjøre? Vil ha denne klokken og har ventet i to uker på at de skulle bestille den til meg, men føler det er for dårlig at jeg betaler 1000 kroner for en klokke som løster i tide og utide..
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg kjøpte en ny klokke i går, til litt over 1000 kroner. Problemet er at låsen er løs, og at den kan gå opp flere ganger i timen. Dette kan selvfølgelig føre med at jeg mister den. Hva ville dere gjort, eller hva kan gullsmeden jeg kjøpte den av gjøre? Vil ha denne klokken og har ventet i to uker på at de skulle bestille den til meg, men føler det er for dårlig at jeg betaler 1000 kroner for en klokke som løster i tide og utide.. gå tilbake før du mister den!!!!
Alison Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Gå tilbake til gullsmeden. Det er nok ikke noe stort problem å stramme låsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå