Gå til innhold

Hvorfor ikke svare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er alltid noen som ikke svarer i en tråd, men det er en ting jeg har lurt på ei stund. Når tråden handler om noe alle gjør eller er, noe som egentlig er umulig å svare feil på (som feks er du gutt eller jente) , hvorfor er det fortsatt noen som ikke svarer? Kanskje de vil være anonym, men det samme gjelder i avstemninger man stemmer, da røper man seg heller ikke.

Så, hvorfor er det noen ganger at du ikke svarer.., eller stemmer på en poll, når det er umulig å svare "feil", eller hva jeg skal kalle det (som feks er du gutt eller jente)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer aldri når jeg ser at svaret mitt bare vil gli inn i 100 hundre andre, og når jeg ser at det jeg har å si har blitt sagt. Enkelt og greit.

Skrevet

Noen ganger lar jeg være å svare fordi jeg ikke gidder. Er trådene uinteressante, kjedelige, alle har svart det samme før meg, temaet er gørr eller jeg rett og slett er lat lar jeg være.

Skrevet

Fordi jeg ikke gidder hundre sånne tråder på mine innlegg :P

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg styrer ofte unna typiske "telletråder" fordi jeg synes ikke de bidrar til noe spesielt. Jeg foretrekker å diskutere fremfor ordleker og å svare på et spm 100 mennesker har svart på før deg og der ingen kommer til å lese svaret ditt uansett ;)

Skrevet
Det er alltid noen som ikke svarer i en tråd

Det er vel ingen her som orker å svare i absolutt alle tråder?

Skrevet

Fordi jeg ikke gidder. Og fordi mange av de som starter slike tråder er nysgjerrigperer og det suger.

Skrevet

Hvis jeg selv er totalt uinteressert i spørsmålet og svarene er det vel tvilsomt om jeg gidder å svare. Men noen ganger svarer jeg likevel. Uten at jeg helt vet hvorfor.

Skrevet

Fordi sånne tråder er kjedelige? Jeg sier som Kosemose; slike tråder interesserer ikke meg, og da gidder jeg ikke svare i dem heller.

Gjest Gjest_Laika_*
Skrevet
Det er alltid noen som ikke svarer i en tråd

Selvsagt. Svarer du i alle tråder?

Når tråden handler om noe alle gjør eller er, noe som egentlig er umulig å svare feil på (som feks er du gutt eller jente) , hvorfor er det fortsatt noen som ikke svarer?

Fordi KG er et fritt sted der man velger hva man vil svare på. Det er ingen hemmelighet at jeg er kvinne, men det er ikke noe jeg orker å svare på i en tråd der kjønn er det eneste man spør etter. Hvilket kjønn jeg har kommer uansett fram i mange andre tråder.

Så, hvorfor er det noen ganger at du ikke svarer.., eller stemmer på en poll, når det er umulig å svare "feil", eller hva jeg skal kalle det (som feks er du gutt eller jente)?

Deltakelse på KG handler vel ikke om å være redd for å svare feil? I de fleste tråder jeg svarer på handler det i hvertfall om synsing, svært sjelden om fasitsvar. Poller som bare skal sjekke ut alder, kjønn eller et annet ja/nei-spørsmål er utrolig kjedelige. Kanskje de passer best for dem mellom 12-16 år? Og den aldersgruppen er nok ikke veldig sterkt representert på KG.

Skrevet
Det er alltid noen som ikke svarer i en tråd, men det er en ting jeg har lurt på ei stund. Når tråden handler om noe alle gjør eller er, noe som egentlig er umulig å svare feil på (som feks er du gutt eller jente) , hvorfor er det fortsatt noen som ikke svarer? Kanskje de vil være anonym, men det samme gjelder i avstemninger man stemmer, da røper man seg heller ikke.

Kanskje man bare ikke gidder.

Skrevet

Fordi det ikke er interessant.

Skrevet

Jeg har mer fornuftige ting å bruke tiden min på..

Skrevet
Hvis jeg selv er totalt uinteressert i spørsmålet og svarene er det vel tvilsomt om jeg gidder å svare. Men noen ganger svarer jeg likevel. Uten at jeg helt vet hvorfor.

Jeg også. :ler: Ille, er det.

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet

Jeg svarer ikke på tråder som handler om:

Hvor gammer er du og hvor mange barn har du og hvor gamle er de?

Hva jobber du med, hvor gammel er du og hvor mye tjener du?

Er det noen her som bor i XX, eller er det mange fra XXX her?

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Jeg svarer på det jeg har meninger om, eller deler med meg erfaringer jeg har gjort meg på det området TS stiller spørsmål om, og syns det holder.

Skrevet (endret)

Hæ :klø: lurer du virkelig på hvorfor!

Det er da ikke alltid ALLE på et forum gidder å svare på slike spørsmål du kommer med her (som ditt eksempel over her) eller andre lignende spørsmål!

Om jeg ser et spørsmål i en tråd og overskriften er :"er du gutt eller jente?" Hvorfor i huleste skal jeg gidde å svare på dette? Gi meg en god grunn for det?

Svarer ikke fordi spørsmålet ikke har noen mening egentlig - og de fleste brukerne har i brukerprofilen sin krysset av for om dem er gutt eller jente!

OK, jeg skjønner hva du mener!Om noen spør eks: "liker du saftis eller kremis så kan de fleste svare! MEN..........

......det er bare det at noen ikke gidder å svare på slike spørsmål - enkelt og greit!

DERFOR!!! ;)

Endret av Silmarill
Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Jeg svarer aldri når jeg ser at svaret mitt bare vil gli inn i 100 hundre andre, og når jeg ser at det jeg har å si har blitt sagt. Enkelt og greit.

Amen.

Noen ganger lar jeg være å svare fordi jeg ikke gidder. Er trådene uinteressante, kjedelige, alle har svart det samme før meg, temaet er gørr eller jeg rett og slett er lat lar jeg være.

Enig

OK, jeg skjønner hva du mener!Om noen spør eks: "liker du saftis eller kremis så kan de fleste svare! MEN..........

......det er bare det at noen ikke gidder å svare på slike spørsmål - enkelt og greit!

Ja ikke sant?

Hvis alle skulle svare på alle tråder så hadde KG blitt en lang rekke av "Amen", "Ja", "Enig", "Nettopp" ... osv.

... kjedelig ...

:natti:

Skrevet

"Umulig å svare feil-tråder" er de mest uinteressante. Avstemningene er stort sett (understatement!) bare tull.

Hva er din favorittfarge? Verden går fremover av slikt.

Skrevet
Hva er din favorittfarge? Verden går fremover av slikt.

:fnise:

Hva er din yndlings akvariefisk? Skal vi ta en poll på det? :fnise:

Det har veldig mye å si for fremtiden det da....eh *ironiflagg*

Kjempemerkelig at ikke alle svarer på dette :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...