mysan Skrevet 11. september 2008 #1 Del Skrevet 11. september 2008 Ta quizen her Jeg fikk 7 av 10 :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #2 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk 8 av 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 11. september 2008 #3 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk 7 av 10 :s Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. september 2008 #4 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk 8 av 10. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11. september 2008 #5 Del Skrevet 11. september 2008 10 av 10! (Selv om det kan være vanskelig å tro på for dem som pleier å lese det jeg skriver her inne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. september 2008 #6 Del Skrevet 11. september 2008 10/10 riktige. Tror det sitter litt i meg enda etter grammatikkeksamen jeg tok opp igjen i høst. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 11. september 2008 #7 Del Skrevet 11. september 2008 9/10 Men lurer på om det ikke var litt flaks og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda! Skrevet 11. september 2008 #8 Del Skrevet 11. september 2008 Du fikk 7 rette av 10 mulige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. september 2008 #9 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg er fullt klar over at jeg ikke kan kommargler, så åtte av ti var jeg riktig så fornøyd med. Kan noen av dere flinkiser forklare meg regelen i spørsmål nummer tre, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoghurt Skrevet 11. september 2008 #10 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg fikk fem av fem :| det er ikke bra å lære seg for mange språk samtidig, jeg går stadig i perioder hvor jeg er dårlig på noe innen norsk grammatikk. En periode var jeg helt forferdelig på orddeling, en annen klarte jeg ikke dobbelkonsonanter nå er det tydeligvis at jeg er lite ivrig på kommabruk, merker jeg blir irritert over noen av setningene i testen, som etter min mening bare var et stort komma. Edit: har forøvrig ikke sett på kommaregler siden vi hadde det ..midterste klasserommet på barneskolen.. Noe som vil si *tenke seg om* fjerde eller femte? LENGE siden. Endret 11. september 2008 av Yoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #11 Del Skrevet 11. september 2008 Kan noen av dere flinkiser forklare meg regelen i spørsmål nummer tre, forresten? Alle borna som skal vere med i 17. mai-toget, kan ha med flagg, men ikkje noko meir. Det skal være komma etter relativsetninger og foran men. Sjekk f.eks. korrekturavdelingen.no, de har kjempebra info om kommareglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timi Skrevet 11. september 2008 #12 Del Skrevet 11. september 2008 Du fikk 8 rette av 10 mulige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. september 2008 #13 Del Skrevet 11. september 2008 Ta quizen her Jeg fikk 7 av 10 :s Alle riktige her, også ;-). Det var ikke overraskende. (Nå er det sikkert noen som får meg i vrangstrupen og tror jeg er blærete, men jeg er bare flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 12. september 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er bittelitt misunnelig på belladonna som fikk alt riktig både her og på den andre testen. Tror jeg må kjøpe meg en ordbok og pugge litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 21. september 2008 #15 Del Skrevet 21. september 2008 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå