Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Søndagsbarn
Skrevet

Hei!

Jeg var på alternativmessen i Trondheim og fikk lagt Tarot av ei ganske kjent dame (har vært mye i media, skrevet bok osv...)

Jeg er gravid, og spurte litt om dette. Hun sa at jeg kom til å få ei jente, i slutten av august som ville ligne på faren sin av utseende... Men! terminen min er i idten av september, og på ultralyden sa de at det var en gutt...

Så nå er jeg kjempe spent, vil vitenskapen seire? Eller blir det en fortidligfødt lillesøster :o

Lykken dør om den ikke deles

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende å se hva som skjer :-)

Personlig tror jeg mest på vitenskapen. Jeg tror ikke tarotister kan fortelle slike konkrete ting om fremtiden, og at det derfor er mange som blir lurt.

(Men tarot kan være et nyttig verktøy på andre måter, til å få oss i kontakt med de mer underbevisste sidene i oss selv.)

Gjest Scarlet
Skrevet

Da blir det jo spennende å se hva det blir :)

Jeg tror nok mer på vitenskapen enn jeg gjør på taroten, men det har vist seg mange ganger at de tar feil på sykehuset også. Jeg har en nevø som de spådde skulle være en jente, men neida :blunke:

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Hei!

Jeg var på alternativmessen i Trondheim og fikk lagt Tarot av ei ganske kjent dame (har vært mye i media, skrevet bok osv...)

Jeg er gravid, og spurte litt om dette. Hun sa at jeg kom til å få ei jente, i slutten av august som ville ligne på faren sin av utseende... Men! terminen min er i  idten av september, og på ultralyden sa de at det var en gutt...

Så nå er jeg kjempe spent, vil vitenskapen seire? Eller blir det en fortidligfødt lillesøster :o  

Lykken dør om den ikke deles

En venninne av min søster ble fortalt på ultralyd at hun skulle få en jente, og overraskelsen ble stor da det kom ut en vakker liten gutt

vitenskapen kan ta feil, men det kan spådommen også

da kan det jo være litt spennende likevel da å vente å se på hva det blir :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...