Gjest Gjest_Mathilde_* Skrevet 11. september 2008 #1 Del Skrevet 11. september 2008 Hvordan lager jeg fiskeboller UTEN hvit saus? De skal egentlig koke litt i sausen, men hvordan tilbereder jeg bollene uten saus? Bare koke dem i vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 11. september 2008 #2 Del Skrevet 11. september 2008 Steke dem? Stekte fiskeboller er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 11. september 2008 #3 Del Skrevet 11. september 2008 Damp dem i kraften som er i boksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 11. september 2008 #4 Del Skrevet 11. september 2008 Ellers går det an å spise dem rå. Kjapp middag fra min barndom: Rå fiskeboller med potetsalat og raspede gulrøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sava Skrevet 12. september 2008 #5 Del Skrevet 12. september 2008 Om jeg skulle hatt fiskeboller uten hvit saus, ville jeg nok stekt de. Det ville nok gitt mest smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiss Skrevet 13. september 2008 #6 Del Skrevet 13. september 2008 Steke dem og lage brun saus, det er faktisk veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. september 2008 #7 Del Skrevet 13. september 2008 stek dem,, gjerne sammen med stekte poteter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå