Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hva betyr et One-Night-Stand? I fylla.. For gutter..?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hva betyr et One-Night-Stand? I fylla.. For gutter..? Brutalt men sant! For det det er, en natt knull. Som oftest starter en ons på byen,man går ikke på byen for å finne sin framtidige. Knuller dama med meg etter å ha "KJENT" meg ett på timer på byen,da tenker nu jeg,hvor mange har det vært før meg,jeg vil ikke ha en framtid med en fellesmadrass. BEKLAGER! Samme bør dere jenter tenke.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Brutalt men sant! For det det er, en natt knull. Som oftest starter en ons på byen,man går ikke på byen for å finne sin framtidige. Knuller dama med meg etter å ha "KJENT" meg ett på timer på byen,da tenker nu jeg,hvor mange har det vært før meg,jeg vil ikke ha en framtid med en fellesmadrass. BEKLAGER! Samme bør dere jenter tenke.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Et ONS er som regelt et skuffende dårlig knull. Men alltid godt å få tømt tanken.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Har en helt annen erfaring. Dessuten har jeg også ofte opplevd å få forhold til de jeg i utganspunktet kun skulle ha ons med. Så jeg tror nok ikke det finnes noen fasit her heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå