Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor gjemmer de seg? Er ganske lei og oppgitt over å hele tiden bare møte på gutter som er utro, sårer meg eller holder på med andre samtidig som de holder på med meg.... So hvor kan eg møte de ordentlige og kjekke guttene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 11. september 2008 #2 Del Skrevet 11. september 2008 må vel bare lete mer antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 11. september 2008 #3 Del Skrevet 11. september 2008 De som ikke holder på slik synes du vel er for "kjedelige" uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Del Skrevet 11. september 2008 De som ikke holder på slik synes du vel er for "kjedelige" uansett? Hva får deg til å si det? Kjenner du ts personlig, kanskje? Dustete svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 11. september 2008 #5 Del Skrevet 11. september 2008 Hva får deg til å si det? Kjenner du ts personlig, kanskje? Dustete svar. Egentlig ikke. Jenter som ender opp med slike drittsekker gjør det ofte mer enn en gang, noe tydeligvis TS også har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Del Skrevet 11. september 2008 Egentlig ikke. Jenter som ender opp med slike drittsekker gjør det ofte mer enn en gang, noe tydeligvis TS også har. Det er sant er det noe kvinner tiltrekes av så er det de slemme Guttene. slemme gutter makt og penger har du dette så kan du få hvem du vil av kvinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Del Skrevet 11. september 2008 nei, jeg tiltrekkes ikke av "slemme" gutter. jeg ønsker en snill og ordentlig gutt. trodde jeg virkelig hadde funne en sann gutt, men det viste seg at han er som de fleste andre som ikke er til å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 11. september 2008 #8 Del Skrevet 11. september 2008 Hvor er alle de ordentlige guttene? --------------------------------------- Her er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann30 Skrevet 11. september 2008 #9 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg er singel, er aldri er ute på byen for å sjekke damer, ikke har jeg forsøkt nettdating heller. Har ikke sett på det som noe viktig å ha en kjæreste, det er ikke noe jeg må ha. Jeg gjemmer meg ingen steder, du kan finne meg på butikken, på t-banen, på sykkel i marka, eller til fots på de smale stiene. Om du noen gang møter meg, så ville jeg kanskje se deg rett inn i øynene, og komme med et lurt smil. Så ville jeg fortsatt på min reise, uten å ha ytret et ord. Og du vil kanskje bruke resten av dagen på å angre på at du ikke sa hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #10 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg er singel, er aldri er ute på byen for å sjekke damer, ikke har jeg forsøkt nettdating heller. Har ikke sett på det som noe viktig å ha en kjæreste, det er ikke noe jeg må ha. Jeg gjemmer meg ingen steder, du kan finne meg på butikken, på t-banen, på sykkel i marka, eller til fots på de smale stiene. Om du noen gang møter meg, så ville jeg kanskje se deg rett inn i øynene, og komme med et lurt smil. Så ville jeg fortsatt på min reise, uten å ha ytret et ord. Og du vil kanskje bruke resten av dagen på å angre på at du ikke sa hei. Gid a meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #11 Del Skrevet 11. september 2008 her er jeg... :-) en som går seg en tur på gata/skogen og bare slapper av og kikker etter deg :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 11. september 2008 #12 Del Skrevet 11. september 2008 Dei er tekne. Anten det eller så har du for høge forhåpningar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #13 Del Skrevet 11. september 2008 Det lurer jeg også på! Man tror liksom at man har funnet den trauste typen som man aldri kunne tenke noe ondt om, en ikke-player, en som alltid stiller opp og svarer på sms og mail med en gang, men dengang ei....plutselig er noe helt uskyldig du har gjort blåst opp av dimensjoner og han nekter å se deg mer. Og han sier han skal spille "slem"...(???) Jeg blir helt oppgitt. Hvordan er det mulig å bare finne slike typer... Hva skal man se etter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timi Skrevet 11. september 2008 #14 Del Skrevet 11. september 2008 "r ganske lei og oppgitt over å hele tiden bare møte på gutter som er utro, sårer meg eller holder på med andre samtidig som de holder på med meg...." Hvis du tenker sånn hele tiden er det større sansynlighet for at det er nettopp dette du får. Prøv å slapp av... Det dukker nok opp en bra fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harmløs Skrevet 11. september 2008 #15 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg tviler litt på jenter som vil ha ordentlige gutter egentlig finnes. Jeg har sikkert brukt måneder av livet på å kommunisere med jenter som først har påstått at de ikke lenger har tro på at de vil finne en gutt de liker, og at de ikke har hatt troen på seg selv. Så etter å ha vært snill, gitt de oppmerksomhet og fått de til å se lysere på livet, så har de plutselig funnet den store kjærligheten andre steder (og til og med forlovet seg en måned etter), eventuelt hoppet til sengs med den første opptatte gutten de har funnet. Greit nok at hun siste ba meg om unnskyldning noen år senere og innrømmet at hun hadde vært veldig umoden. Så for å ikke ende opp som en bitter mann, så sluttet jeg å snakke med jenter jeg ikke kjenner fra før. De siste 3 årene har vært de mest harmoniske og fredelige i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 11. september 2008 #16 Del Skrevet 11. september 2008 Damer som leter etter "ordentlige gutter" høres kjedelige ut, omtrent like kjedelige som "ordentlige gutter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #17 Del Skrevet 11. september 2008 Damer som leter etter "ordentlige gutter" høres kjedelige ut, omtrent like kjedelige som "ordentlige gutter". Kjedelig? Skal man oppføre seg fjortiss når man nærmer seg 40.... Og gutter??? Jeg snakker vel om menn! Og jeg kan ikke fordra "kule folk". Tipper jeg har opplevd og gjort mer i livet enn de fleste andre. Og JEG har ihvertfall stor toleranse overfor andre og de feil de gjør. Har JEG noen gang opplevd det samme selv..nei! Jeg må være et kvinnelig monster, tenk jeg pratet med en annen mann. Da var det over og ut. Fy faen så lei jeg er av å bli behandlet slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amare Skrevet 11. september 2008 #18 Del Skrevet 11. september 2008 de er vel opptatte.. er du ung så kanskje du er heldig å får tak i en før noen andre;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rochi Skrevet 11. september 2008 #19 Del Skrevet 11. september 2008 Kjedelig? Skal man oppføre seg fjortiss når man nærmer seg 40.... Og gutter??? Jeg snakker vel om menn! Og jeg kan ikke fordra "kule folk". Tipper jeg har opplevd og gjort mer i livet enn de fleste andre. Og JEG har ihvertfall stor toleranse overfor andre og de feil de gjør. Har JEG noen gang opplevd det samme selv..nei! Jeg må være et kvinnelig monster, tenk jeg pratet med en annen mann. Da var det over og ut. Fy faen så lei jeg er av å bli behandlet slik. Virker som en interesant tema dette her. Hva folk legger i "ordentlige gutter", og hva de tenker når det er en jente som søker etter slike. Eg mener at en ordentlig person, er en som fremdeles kan ha det morsomt på byen, gå ut og kose seg i helgene, være seg selv slik han eller henne selv vil. Men, om man har en kjæreste, så skal man ikke kutte ut livsstilen sin, man blir glad i den personen for den man er, ikke for det man vil forme den personen som. Men, og litt repetisjon blir det, en ordentlig person er en som kan respektere partnerens ønsker, og heller ofre litt av den "gamle" stilen, for du er ikke lenger alene, og har ingen du behøver å bry deg om. Men, det finnes kompromiss også. Dra med damen/typen på de tingene du gjorde før dere ble sammen, eller finn på nye ting. Man er ikke sammen for at man skal miste seg selv, men for at man har funnet noe man mangler Iallefal etter min mening. Sikkert mye rot i innlegget mitt, og det beklager eg. Men, det er iallefall det eg mener om saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rochi Skrevet 11. september 2008 #20 Del Skrevet 11. september 2008 de er vel opptatte.. er du ung så kanskje du er heldig å får tak i en før noen andre;) Ness, alle er forskjellig. Er vel ikke snakk om å være heldig eller uheldig, men å bruke tid på å finne noen man er komfortabel sammen med. Har iallefall lært av mine feil. Som menn, er det mange damer med "temprament" om eg kan si det fint. Har opplevd min del av artige (Ironi) forhold, og eg mener det er bra i en alder av 25. Jo mer man stresser, jo større sjangs er det for at man gjør en feil som kan følge en i mange år. Nyt singellivet mens man kan. Det har absolutt sine fordeler det også. Eg kan foreksempel se en film til klokken 3 på natta, uten at noen bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå