Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som fjerner hår i ansiktet, med voks eller strips o.l, hvordan blir det mens dere venter på at håret skal bli langt nok til å kunne fjernes på nytt? Går dere rundt med "bart", "skjegg" eller hva? Og hvor mye dun eller hår er mye, altså nok til at dere velger å fjerne det?

Har noe dun selv. Ganske mye rundt øyenbrynene, siden jeg var så smart at jeg barberte de da jeg var fjortis... Dum, lita jente var jeg.. ;) Har tenkt litt på å fjerne de, men tørr ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker pinsett på øyenbryn, og på smådun rundt brynene og munnen. Har ikke langt nok/grovt nok hår til at det er mulig å bruke voks eller epilator. Høvel er også en mulighet, men anbefales kun til lyst og tynt hår, ellers blir det jo synlige stubber... :sprettoy: Ulempen er selvsagt at det må gjøres svært ofte. Takke meg til pinsetten! :biggrin:

Skrevet

Bruker en hårfjerningskrem beregnet for ansikt. Holder en ukes tid. Lettvint og smertefritt. :)

På brynene bruker jeg pinsett.

Skrevet

Hei!

Jeg fjerner de med tråd. Mange salonger har begynt å bruke det. :-)

Er litt vondt, men varer LENGE og du trenger ikke å vente til det har har vokst langt igjen.

:-)

Skrevet

Jeg vokser overleppen min. Kjøper små voksstrips beregnet for ansikt og bikinikant fra weet og en strips går akkurat over overleppen. Når jeg ser at det begynner å synes igjen, tar jeg en ny runde. Bruker også dette mellom øyenbrynene.

Antar at du har relativt mørke hår, slik som meg og da fungerer voks helt supert. Det fjerner hårene med røttene og de kommer tynnere og mer dunaktig tilbake igjen. Dette tar selvfølgelig lang tid da, går ikke på em-to-tre. Etter å ha vokset leggene i mange år, har jeg faktisk begynt å få hårløse steder der.

Jeg ville vokset jeg. Ganske billig og ikke så smertefullt. Man må gjøre det hele livet da, men det fungerer faktisk helt bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...