Gå til innhold

Fotografen har doobeltbooket

Anbefalte innlegg

Gjest Åtte dager igjen :o)
Skrevet

Fotografen vår har dobbeltbooket. Snakket med hun som skal gifte seg en time før i dag, da vi skulle avtale pynting av kirken. Kom frem til at vi skal ha samme fotograf, og at han har dobbeltbooket. Dvs. han har av en eller annen grunn notert seg at vi skal fotograferes FØR vielsen (som om jeg ville latt min kjære se meg før vielsen).

Vi fant ut at vi kunne fordele 1,5time på hver, men gjett om fotografen skal få betale for det

:x :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes så absolutt dere fortjener ett stooooort plaster på såret, begge brudeparene. Slett arbeid av fotografen å dobbeltbooke. Det må da gå an å ha litt bedre oversikt!!!??? :fy:

Skrevet

det sammen skjedde oss, heldigvis ikke mer enn 2,5mnd før, men jeg kjenner GODT følelsen! vår fotograf dobbeltbooka samme tidspunkt han, og det med 45min i kjøretid melom bryllupenen... sukk. Vi måtte finne ny vi, og er overlykkelige over fotografen vi nå skal ha(¨,)

Men 1,5t hver -det må vel holde?? det er det vi har beregnet...

Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt tai da ja... Men 1 og en halv time burde vel holde... Vi kommer ikke til å bruke mer enn det, heller litt kortere tid.

Da venninna mi giftet seg for to år siden hadde fotografen presset inn altfor mange brudepar på samme dagen, slik at de bare fikk 45 min. I tillegg var han så stresset, at når de skulle ta bilder sammen med forloveren, ja, da måtte han gå, så det ble ikke noe av det... Vi skal IKKE ha den fotografen vi...

Skrevet
Tror jeg hadde blitt litt tai da ja....

Tai...? Jeg bare lurer , er det skrivefeil for et eller annet eller er det ut utrykk i den yngre garde som jeg ikke har fått med meg...? :ler:

Skrevet

Da tror jeg faktisk at jeg hadde lett etter en ny fotograf!

En som gjorde jobben sin...... :x

Skrevet

Anitacath: Tai er et mye brukt uttryk! Jeg bruker det også ofte!

"Gud, så tai den ungen er!" (vanskelig unge)

Betyr vel noe sånn som; vanskelig å ha med å gjøre.

Bare sånn for å opplyse :ler:

Skrevet
Anitacath: Tai er et mye brukt uttryk! Jeg bruker det også ofte!

"Gud, så tai den ungen er!" (vanskelig unge)

Betyr vel noe sånn som; vanskelig å ha med å gjøre.  

Bare sånn for å opplyse :ler:

Aldri hørt.

Hvor kommer det fra og hva er ordets opprinnelse?

Og HVOR i landet brukes det?

Gjest Helenius
Skrevet
Tror jeg hadde blitt litt tai da ja... Men 1 og en halv time burde vel holde... Vi kommer ikke til å bruke mer enn det, heller litt kortere tid.

Det virket på meg som om Gjest mente at de skulle fordele 1 1/2 time på begge parene - og da blir det fort lite! Ellers ville det vel ikke være noe problem å skrive hit om? :o

Jeg ville blitt kjempesinna og krevd avslag i prisen! Lykke til!

Skrevet

Tai...? Jeg bare lurer , er det skrivefeil for et eller annet eller er det ut utrykk i den yngre garde som jeg ikke har fått med meg...? :ler:

Tai er et dialektord fra sørlandet, og brukes i betydning vanskelig å hanskes med. Brukes ofte om unger som ikke hører... Skal prøve å huske til neste gang at jeg skal unngå dialektord.. :D

Gjest Hun som startet tråden :o
Skrevet

Fotografen har nå fått med seg tabben sin. Vi får 1,5 time HVER. Og siden begge parene har satt som krav ; ikke noe bjørk, ikke noe museum og heller ingen biler, så skal vi sannsynligvis fotograferes på samme sted.

I tillegg er min forlovers samboer fotograf, og kan gjerne ta noen bilder mens vi venter. (Men ikke slik at fotografen ser det, for da kan han jo bli fornærmet)

Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter kommer hvor langt de vil :lol:

Gjest Helenius
Skrevet

Så bra at det ordnet seg! Det hjelper gjerne å tordne litt :D

Lykke til med bildene!

Skrevet

I tillegg er min forlovers samboer fotograf, og kan gjerne ta noen bilder mens vi venter. (Men ikke slik at fotografen ser det, for da kan han jo bli fornærmet)

Eh - fotografen innbiller seg vel endelig ikke at han er den ENESTE som skal ta bilder av dere denne dagen??? Synes ikke det er noe å eventuelt bli fornærmet over.

La forlovers samboer ta masse bilder i mellomtiden, dere, det viktige er jo å få mange minner dere kan kose dere med siden!

Bra at det ordnet seg noenlunde greit hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...