Gå til innhold

er jeg den eneste

Fremhevede innlegg

Skrevet

her sitter jeg da i bergen hvor jeg bor med ullundertøy(stilongs og polo) syns det er blitt fryktelig kaldt ute den siste tiden hehe. spesielt når kvelden kommer .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er blitt kaldere, og jeg syntes det er blitt mye fortere kaldt enn vanlig, men iskaldt er det nå ikke, kjølig bare.

Skrevet
her sitter jeg da i bergen hvor jeg bor med ullundertøy(stilongs og polo) syns det er blitt fryktelig kaldt ute den siste tiden hehe. spesielt når kvelden kommer .

Gjør du? I dag er det jo meldt opp mot 20 grader i Bergen.

Det er riktignok bikkjekaldt om natten/morgenen, men så langt i september har det jo vært forbløffende varmt i Bergen.

Skrevet

Ja, det er begynt å bli kaldt nå synes jeg. :( Så jeg fatter ikke hvorfor folk enda tror det er sommer og går barbeinte i sandaler/sko og korte bukser.

Skrevet

her er det ikke iskaldt, men på skolen venter de på en varmepumpe som det er 3 ukers leveringstid på... så her er det nesten like kaldt inne som det er ute når vi begynner dagen

Skrevet

Jeg synes det har blitt fantastisk deilig og friskt. Det begynner å komme fine farger på trærne, og endelig blir det mørkt om kvelden. Deilig! :)

Skrevet

Det har jo vært varmere i september enn vanlig.

Skrevet

Det har blitt kaldere, og på morgenen og kvelden er det jo kjølig. Men iskaldt? Nei.

Skrevet

Åååå, jeg elsker hösten, fargene, regn hele dagen, sent lyst og tidlig mörkt.

Jeg har sliti meg gjennom sommeren med sterk sol og uutholdelig varme og bare elsker at det endelig har begynt å bli kaldt ute (og inne) og jeg kan tenne stearinlys rundt i rommet og kose meg med et pledd og laptopen på fanget

Skrevet
Åååå, jeg elsker hösten, fargene, regn hele dagen, sent lyst og tidlig mörkt.

Jeg har sliti meg gjennom sommeren med sterk sol og uutholdelig varme og bare elsker at det endelig har begynt å bli kaldt ute (og inne) og jeg kan tenne stearinlys rundt i rommet og kose meg med et pledd og laptopen på fanget

Helt enig :)

Skrevet

Eh, med mindre det er Spitsbergen du referer til, så bør du sjekke om du er syk. I Bergen er det i dag 19 grader, og det har vært oppunder 20 grader hele uken. Så om du fryser i Bergen nå må det være noe galt med deg.

Jeg har gått i bare t-skjorte hele uken.

Skrevet

Det er langt i fra iskaldt, men merker det er kjøligere - særlig om kvelden/natta. Det er herlig :)

Skrevet

Synes det er behagelig nå som det ikke er så varmt lenger.

Skrevet

Her i Trøndelag er det strålende sol og 20 grader i dag. Lenge leve indian summer :sol:

Skrevet

Jeg syns det er fantastisk temperatur i Bergen om dagene jeg. Med unntak av igår, for da hadde jeg høy feber :gjeiper: Dagene er varme og deilige, nettene er kjølige og deilige. Så jeg er nok uenig med deg

Skrevet

Her i Østfold ligger vi på 10-15 om dagen, og det er helt greit. Går fremdeles i t-skjorte ute.

Skrevet (endret)

Jeg tok paa meg ullundertoey til morgenen idag, var veldig kaldt :fryser:

Saa ut paa dagen blir det jo bedre, men det er fortsatt kaldt.

Jeg fatter ikke at noen orker aa gaa rundt i kortermet naa..

Endret av Chimamanda
Skrevet

Det er definitivt vorte kaldare om morgonen og kveldane! No sit eg til dømes med dyne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...