Gjest ? Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Har noen av dere det slik at en måned står lysten i taket mens neste måned er det heller labert, selv om du ikke er stressa eller utslitt, og ingenting skurrer mellom deg og kjæresten heller? Er dette normalt?
Gjest StoreSky Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ja helt normalt. Hos meg varierer det dessuten når i syklusen jeg er. Jeg tar ikke p-piller eller lignende, ved eggløsning har jeg mest lyst på sex.
Chianty Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 åh ja, det går opp & ned. For det meste opp, serlig etter jeg startet på P-Sprøyta
Nienna Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg varierer vel ikke så mye fra måned til måned, men fra uke til uke varierer det utrolig etter hvor i syklusen min jeg er. For noen måneder siden (begynner å bli noen måneder nå, faktisk) så var det slik jeg beregnet når jeg fikk mensen (jeg hadde litt uregelmessig mens før jeg begynte på p-pillen, ca 3-5 ganger i året). Jeg blir nemlig ekstremt kåt den uka jeg har PMS, og ekstremt sugen på bekreftelse (henger muligens sammen, gitt). Så jeg vil si det er ganske normalt. ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå