Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er det urimelig å kreve at samboeren ikke pleier kontakten med sin exer og gamle elskerinner? For meg føles det bare helt feil at de skal drive å taste og ringe til hverandre. Jeg klarer ikke å se på forholdet vårt som seriøst så lenge han holder på sånn.
Jigva Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg synes ikke det, jeg hadde følt akkurat det samme som deg.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg synes det er urimelig å skulle over hvem han har kontakt med. Jeg har kontakt med et par av mine ekser. Vi er venner. Jeg ser ikke hvorfor jeg skal måtte kutte ut vennene mine, bare fordi vi på et tidspunkt var sammen. Vi sluttet jo å være det, og grunnene for det er såpass gode at vi aldri kommer til å bli fristet til å være sammen igjen. Andre ekser har jeg ikke kontakt med i det hele tatt, fordi vi ikke skiltes som venner.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg synes det kommer helt an på hva slags type vennskap de har, og diverse andre faktorer. Eksempel 1: De har barn sammen. Svar: Du må akseptere at de har kontakt, uansett. Eksempel 2: De var sammen for 15 år siden, og har bare vært venner siden den gang. Svar: Et så langt vennskap veier opp for at de en gang var sammen, og du bør fokusere mer på at de er venner enn at de tidligere var kjærester. Eksempel 3: Du blir introdusert, og deres sosiale samvær involverer også deg. Svar: Dette er positivt. Eksempel 4: Han gir uttrykk for å savne henne, gir henne komplimenter (den type komplimenter han ikke ville gitt til moren eller søsteren sin) eller sammenligner deg høyt med henne på en måte som fremstiller deg negativt (eksempel: "Du har så mye lettere for å bli sur for bagateller enn det Hun hadde") Svar: Fullstendig uakseptabelt. Eksempel 5: Han snakker helst med henne når du ikke er til stede, han lyver om det / unngår å nevne det de gangene han treffer henne, og han klager over deg til henne. Svar: Veldig dårlige tegn. ONS og knullevenninner som han aldri har hatt noe vennskap med basert på annet enn sex, er det helt naturlig at du ikke liker at han har kontakt med. Det samme gjelder ekser han gir uttrykk for å savne. Jo, det er helt greit å nekte kjæresten å ha kontakt med slike. Forstår han det ikke selv, så FÅ han til å forstå. Gjenoppta kontakten med en eks / tidligere elsker selv, og sørg for at han får vite det. Det funket for å få min samboer til å forstå...
Gjest Portis Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Applauderer Gjest sitt innlegg over her
tomatsuppe Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Kjæresten min får selvfølgelig ha kontakt med alle sine venninner, inkludert eksene sine. Han drar på fest med, på kafé med og også på besøk til eksen uten at jeg prøver å forhindre det. Hadde de imidlertid hatt kontakt VELDIG ofte og mye, hadde jeg nok blitt litt skeptisk.
Gjest Tigress Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 (endret) Eg synest ikkje det er mi sak kven kjærasten min har kontakt med. Endret 11. september 2008 av Tigress
missluna Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Det er ikke urimelig, jeg ville følt det på samme måte - noe jeg gjorde også da jeg ble sammen med min x. Han hadde daglig god kontakt med sin x, noe som plaget meg helt enormt. Han kunne stikke fra middager med meg for å "trøste" henne om hun var på fylla og var deppa.. Selv om dette var de mest ekstreme tilfellene, så måtte jeg bare finne meg i det. Det var slutt mellom dem for mange mange år siden, og de var bare utrolig gode venner. Elskerinner og den slags mener jeg det er annerledes med. Han har sannsynligvis ikke hatt noe vennskapsforhold av betydning med dem, og derfor ser jeg ikke poenget med å skrive/prate med dem heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå