Gjest ut på tur Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Kjæresten og jeg tenker å dra på nyttårstur til en storby i år. Det er jo arbeidstakers jul i år, så man kan faktisk få en 5 netters tur til nyttår med bare én fridag! Men spørsmålet er: Er det noen som har destinasjonsforslag? Siden det ikke er mer enn fem netter må det nesten være i Europa. Vi er glade i storbyer generelt, men noen som har noen spesielle å anbefale i forbindelse med nyttår?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Kjæresten og jeg tenker å dra på nyttårstur til en storby i år. Det er jo arbeidstakers jul i år, så man kan faktisk få en 5 netters tur til nyttår med bare én fridag! Men spørsmålet er: Er det noen som har destinasjonsforslag? Siden det ikke er mer enn fem netter må det nesten være i Europa. Vi er glade i storbyer generelt, men noen som har noen spesielle å anbefale i forbindelse med nyttår? Praha
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Foreslår New York, selv om det ikke er i Europa. Har vært på flere turer dit av kortere varighet enn fem netter. Fantastisk by! Jeg er ikke typen til å stå på Times Square nyttårsaften, men sånt er sikkert gøy for de som liker storslagen nyttårsfeiring
Rosenrød Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg skal til New York på nyttår, skal ha seks netter der, tror det blir kjempe!
poia Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Kjæresten min og jeg drar til London da Tror det blir en fin tur og, men jeg vet ikke om jeg kan anbefale det ennå, for vi har ikke vært der før
Mrs B Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Roma er en helt fantastisk by, absolutt noe jeg kan anbefale!!! Sikkert spes å være der ved nyttår og da!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Vi feiret nyttår i Vilnius i fjor. Anbefales, men ta med varme klær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå