Gå til innhold

Nyttårstur til storby

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur
Skrevet

Kjæresten og jeg tenker å dra på nyttårstur til en storby i år. Det er jo arbeidstakers jul i år, så man kan faktisk få en 5 netters tur til nyttår med bare én fridag!:)

Men spørsmålet er: Er det noen som har destinasjonsforslag? Siden det ikke er mer enn fem netter må det nesten være i Europa. Vi er glade i storbyer generelt, men noen som har noen spesielle å anbefale i forbindelse med nyttår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjæresten og jeg tenker å dra på nyttårstur til en storby i år. Det er jo arbeidstakers jul i år, så man kan faktisk få en 5 netters tur til nyttår med bare én fridag!:)

Men spørsmålet er: Er det noen som har destinasjonsforslag? Siden det ikke er mer enn fem netter må det nesten være i Europa. Vi er glade i storbyer generelt, men noen som har noen spesielle å anbefale i forbindelse med nyttår?

Praha

Skrevet

Foreslår New York, selv om det ikke er i Europa. Har vært på flere turer dit av kortere varighet enn fem netter. Fantastisk by! Jeg er ikke typen til å stå på Times Square nyttårsaften, men sånt er sikkert gøy for de som liker storslagen nyttårsfeiring :)

Skrevet

Jeg skal til New York på nyttår, skal ha seks netter der, tror det blir kjempe!

Skrevet

Kjæresten min og jeg drar til London da :) Tror det blir en fin tur og, men jeg vet ikke om jeg kan anbefale det ennå, for vi har ikke vært der før :)

Skrevet

Roma er en helt fantastisk by, absolutt noe jeg kan anbefale!!! Sikkert spes å være der ved nyttår og da!!!

Skrevet

Vi feiret nyttår i Vilnius i fjor. Anbefales, men ta med varme klær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...