gard Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei Jeg var på kino i forrige uke for å se Wanted og det var en bra action film. Ser nå at filmen får ganske bra omtale i Stavanger Aftenblad (se http://www.aftenbladet.no/kultur/film/article695193.ece ) men det festligste med hele omtalen er jo (som vanlig) Arild Abrahamsens lek med ord. Hva med "Angelina Jolie er et skap for seg sjøl. Som trekvart av medie-legenden Bradelina har hun samme virkning på en film som taktiske atomvåpen ville ha på Gloppedalsura, samtidig som hun er så kul at isbjørnene blir hvite igjen" :gjeiper:
Maneo Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Utrolig bra film! "What the fuck have you done lately?"
Malou Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Synes faktisk den ble litt langtekkelig, selv om filmen var underholdene alt i alt. Angelina blir forøvrig nesten litt for kul for meg, på grensen til at det blir komisk.
Mischa Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Synes faktisk den ble litt langtekkelig, selv om filmen var underholdene alt i alt. Angelina blir forøvrig nesten litt for kul for meg, på grensen til at det blir komisk. enig
desert_rose Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 elska denne filmen også når jeg så den i sommer i usa!! fantastisk action og noen utrolig morsome scener, spess i bgynnelsen. hadde sett hancock rett før denne og det gjorde kanskje at jeg falt enda mer for denne for hancock var bare døll kjedelig. james mcavoy er flink også! me like!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå