Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Nå tok programlederne i god morgen norge nettopp imot en ny gjest, en mann med Tourettes. Han kom inn sammen med kona si, og jeg syntes så tydelig Vår Staude sa noe sånt som "litt av et støkke"!? Sa hun det, eller hørte jeg fullstendig feil? Fulgte jo med med bare et halvt øre her. "Her kommer Nils, og du har med deg kona di ja. Litt av et støkke!"
Fat Sally Lee Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jo, hun sa faktisk nettopp det Var vel mest for å understreke at selv mennesker som er rammet av Tourettes kan finne seg en god partner. Men det kom nok litt feil ut
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Reagerte på akkurat den selv. Jenta så ut til å ta det fint, men jeg hadde definitivt ikke likt å bli introdusert som "litt av et støkke", nei. Hadde neppe falt Vår inn å gjøre det, heller.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke sett så mye på Frokost-tv, men Vår Staude virker ikke helt som hun har de største sosiale evnene... her om dagen plasserte hun en fireårig jente på bordet for å vise fram barnemoter, og så ba hun henne ta en runde på catwalken, altså bordet. Jenta begynte å gå, og Vår utbrøt: Men ikke tråkk på klærne! Og bordet var FULLT av barneklær i hauger Hvordan kunne jenta både følge "ordre" og ikke tråkke på dem? Litt lite gjennomtenkt.
Bloodless Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg klarer ikke se på frokost-tv, nettopp på grunn av Vår Staude.
Eve Luna Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Ikke første gang hun kommer med sånne tåpelige kommentarer. Det virker for meg som om hun sier alt hun tenker. Ingen filter. Rar dame.
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Ikke første gang hun kommer med sånne tåpelige kommentarer. Det virker for meg som om hun sier alt hun tenker. Ingen filter. Rar dame. Heller Vår Staude enn hun andre, Signe Tynning (?) - hun virker helt blåst. Men Vår har blitt altfor tynn, stakkars.
Gjest :) Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Hehe, klippet ligger på tv2 sin nettside. Moro! :D
Fat Sally Lee Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Jeg liker Signe Tynning jeg Men faktisk synes jeg alle programlederne i God Morgen Norge! gjør en god jobb.
Gjest *Mim* Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Jeg liker Signe Tynning jeg Men faktisk synes jeg alle programlederne i God Morgen Norge! gjør en god jobb. Så bra at noen liker henne - jeg fikk helt dårlig samvittighet av det jeg skrev. Liker best Vår og Pål Øyvind, jeg. Noen som savner NRKs frokost-tv, forresten?
Silmarill Skrevet 12. september 2008 #11 Skrevet 12. september 2008 Ikke første gang hun kommer med sånne tåpelige kommentarer. Det virker for meg som om hun sier alt hun tenker. Ingen filter. Rar dame. De få gangene jeg får med meg God Morgen Norge, syns jeg også at Vår Staude ofte kommer med tåpelige og frekke komentarer! Så jeg er helt enig med deg May Helen Så bra at noen liker henne - jeg fikk helt dårlig samvittighet av det jeg skrev. Liker best Vår og Pål Øyvind, jeg. Noen som savner NRKs frokost-tv, forresten? huffda Mim, ikke ha dårlig samvittighet for det da! Jeg liker best Signe og Pål Øyvind jeg PS! Nei, jeg savner ikke Frokost TV
Fortunatus Skrevet 12. september 2008 #13 Skrevet 12. september 2008 Vel, Vår er ikke den eneste med litt småuheldige kommentarer.. Pål Øyvind skulle presentere Ylvis tror jeg det var, og sa.. "Ja, er bare å kjøpe deres nye DVD, eller last ned ulovlig på internett".. Fint å reklamere noe sånt på TV
Eve Luna Skrevet 12. september 2008 #14 Skrevet 12. september 2008 Jeg husker en gang når Vår kommenterte etter at en band hadde spilt på taket til TV2 bygget. " fint , men jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt CD-en". fin kommentar.
Gjest Vår staude Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Synes nå Vår har blitt litt av ett støkke sjøl jeg da.. Hadde ikke takka nei til ett nummer der gitt
cilipili Skrevet 20. februar 2009 #16 Skrevet 20. februar 2009 Jeg klarer ikke se på frokost-tv, nettopp på grunn av Vår Staude. Samme her. Synes hun er en elendig programleder. Til tider er hun faktisk direkte frekk. Liker best Signe og Pål Øyvind, jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #17 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes Vår Staude er søt! Tror hun er en sånn person som snakker før hun tenker, og ikke skjønner at mye hun sier kan virke litt småfrekt.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #18 Skrevet 20. februar 2009 Jeg synes Vår er kul og uhøytidelig. Jan Øyvind er jo ganske frekk selv, så hvorfor skal ikke Vår også kunne være litt frekk? Skal hun bare sitte der og lage store øyne ala Signe Tynning? Signe burde tone litt ned på øyensminken. Synes det ser komisk ut at de kvinnelige programlederne sitter der oversminket og med dilldall og fancy klær, mens de mannlige kollegaene kun har en kjedelig dress.
Gjest *Mim* Skrevet 20. februar 2009 #19 Skrevet 20. februar 2009 Vår Staude er dyktig, synes jeg. Fremdeles litt tynn, men hun virker betydelig mer reflektert enn Signe Tynning. Det virker som om hun har god kjemi med Pål Øyvind, de er et godt team.
Hårek Skrevet 20. februar 2009 #20 Skrevet 20. februar 2009 Vår Staude er dyktig, synes jeg. Fremdeles litt tynn, men hun virker betydelig mer reflektert enn Signe Tynning. Det virker som om hun har god kjemi med Pål Øyvind, de er et godt team. Mener du faglig tynn eller er det kroppen hennes du sikter til? Antar det er det siste, jeg syntes i så fall at det er en kommentar du greit kan spare deg for. Vil du syntes at det er greit å skrive at Signe Tynning er dyktig, men litt for feit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå