Gjest TS Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Hei, jeg og typen min har vært sammen i rundt 3 år. Vi har kun hatt sex med hverandre og vi er begge 19år. Nå har det seg at vi har funnet ut sammen at vi tenner på å se den andre parten har en annen. F.eks så tenner han enormt at jeg knuller en annen stor kug, og jeg tenner på at han hadde hatt sex med en annen deilig dame. Dette er ganske nytt, også litt skremmende. For vi er et veldig seriøst par, og vi hater alt som har med utroskap å gjøre. Vi er også veldig sjalu når det gjelder å snakke for mye til andre osv. Er det noen andre der som tenner på slikt? Vill ikke tenne på dette, er redd forholde vil bli ødelagt til slutt. Vi var begge så kåte som bare det når vi snakket om det mens vi hadde sex! P.S Han tenner ikke på at han har sex med en annen, det at jeg har sex med en annen. Hva tror dere?
Gjest Gjest_London_* Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei, jeg og typen min har vært sammen i rundt 3 år. Vi har kun hatt sex med hverandre og vi er begge 19år. Nå har det seg at vi har funnet ut sammen at vi tenner på å se den andre parten har en annen. F.eks så tenner han enormt at jeg knuller en annen stor kug, og jeg tenner på at han hadde hatt sex med en annen deilig dame. Dette er ganske nytt, også litt skremmende. For vi er et veldig seriøst par, og vi hater alt som har med utroskap å gjøre. Vi er også veldig sjalu når det gjelder å snakke for mye til andre osv. Er det noen andre der som tenner på slikt? Vill ikke tenne på dette, er redd forholde vil bli ødelagt til slutt. Vi var begge så kåte som bare det når vi snakket om det mens vi hadde sex! P.S Han tenner ikke på at han har sex med en annen, det at jeg har sex med en annen. Hva tror dere? Dette er også noe vi tenner på, og dette har vi tent på lenge. Men vi har aldri gjort noe med det, og har heller ikke tenkt å realisere noe slikt. Mange fantasier egner seg best som fantasier, men de kan gi mye energi til parforholdet og bør ikke skremme noen egentlig. Forhold utvikler seg over tid, for oss har akkurat denne fantasien, og noen andre, kommet krypende etter et par år, som for dere. Tror det har noe med modning å gjøre, at begge vil videre og bli frekkere enn før. Vi har vært sammen i flere år og en av mine heftigste fantasier er at dama blir knullet etter tur av 2-3 av mine kamerater, at jeg "låner" henne bort for å la dem kjenne hvor deilig fitte hun har. Tanken på å se at andres pikker går ut og inn av fitta hennes og at hun etterpå ligger naken og koser med seg selv på senga, mens det renner sæd fra flere menn ut av fitta hennes, tenner meg veldig! Det gjør henne horete og supersexy! Hun tenner på å låne meg bort til ei singel og desp venninne, at hun hjelper til og åpner fitta hennes med to fingre mens jeg trenger inn i henne osv osv. Disse fantasiene, og mange andre, gjør oss super-kåte, og denne energien bruker vi på hverandre...værre er det ikke.
DaYdReAm Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 enig med gjest, noen fantasier egner seg kun som fantasier. for min del er til og med slike fantasier utelukket, har aldri tenkt i de baner. om jeg kommer til å tenke slik, så kommer jeg aldri til å sette planen ut i live. tenner IKKE på å involvere andre i vårt sexliv. det tenningsmønsteret er helt fjernt for meg. men fantasier er altså noe annet. så lenge begge er enige om å beholde det som fantasi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå