Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Del Skrevet 10. september 2008 hvor er det best å handle filmer på nett? pleier å bruke cdon.com fordi de har lave priser og billig frakt (kun 29 kr), men filmen jeg leter etter har de ikke. hvilke andre nettbutikker fins det? foruten platekompaniet, freerecordshop og amazon? helst norske nettsteder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. september 2008 #2 Del Skrevet 10. september 2008 Vel, kjøper omtrent alle mine dvd'er på nett (og med snart 900 blir jo det en del bestillinger). Personlig har jeg veldig god erfaring med disse: Play.com - meget rask levering, med frakt inkludert i prisen. Amazon.co.uk/Amazon.com - Helt okay å bruke, synes jeg, men synes de kan være litt treige. Nå er det selvsagt forskjell på de to, da den ene sender fra USA og andre fra Storbritannia (og det går selvsagt raskere). Personlig mener jeg de er litt dyre i pris. Viktig å huske på at her kommer frakt i tillegg og er ikke inkludert i prisen fra før. http://www.find-dvd.co.uk/ er generelt en meget god nettside for å sjekke ut hvor dvd'er er billigst. Jeg bruker også Ebay mye (ebay.co.uk eller ebay.com), da man kan gjøre mange gode kupp på generelt dyre produkter, f. eks diverse bokssett, tv-serier osv. Vet om mange andre forhandlere (amerikanske, britiske, australske, japanske etc), alt ettersom hva du er interessert i. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 11. september 2008 #3 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg bruker disse: play.com blahdvd.com cdon.com playx.no Fornøyd med dem alle sammen! Men det er bare de to øverste hvor man ikke betaler for frakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå