Gå til innhold

DIN/DERES RINGER

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vi har for øvrig helt vanlige, glatte gullringer. Vi var enige om at vi ville ha ringer som ingen andre skulle være i tvil om hva var, og dermed ble det det! :yvonne:

Jeg syns vanlige glatte gullringer er finest.

Syns de digre ringene med fancy ord på latinsk på utsiden blir vel Hollywood møter Ari Behn, og dessuten er ikke så uvanlig lenger heller.

I våre står det navn på begge to og forlovelsesdato.

Gjest FrodeLinda100709
Skrevet
i forlovelses ringene våre står det " min _____" + forlovelses dato.

i gifteringene våre (kjøper oss nye ringer) blir det nok å stå "din for alltid" + dato...navnene blir graverte utpå ringene... :D

Vi skal også ha ringer med navn utenpå:) og evig din inni. det har vi inni forlovelses ringene våre også. sammen med navnet.

Skrevet

Vi tenker å ha "To infinity and beoynd", som er hentet fra Toy Story-filmene. Tenker at vi kommer til å huske navnet og datoen, så da ville vi heller ha noe som betydde noe for oss.

... men vi har ikke bestemt oss enda, så det kan fort forandre seg. :ler:

Skrevet

I min står det "gubben din" og i hans står de "høna di". Den siste kan missforsåes litt. hoho

Skrevet

I våre står det xx.xx.xx (datoen vi traff hverandre) evig og alltid din xxxxx.

skrevet med håndskrift.

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet

"Den som gir seg er en dritt"

Gjest Mrs Smith
Skrevet

Vi graverte "Din <navn> <dato>" på innsiden av ringen. Veldig fornøyd med det!!! :)

Skrevet

Vi bestilte at vi skulle ha "Min første, min siste, min evige <3 Navn" Men det ble vist for langt, så da sitter vi her å lurer på hva vi skal ha i steden for da! :fnise:

Gjest Gjest_Katharina_*
Skrevet

I min ring står det "Gift med Thomas siden mai 2004" og i Thomas sin ring står det "Gift med Katharina siden mai 2004"

Skrevet
I min står det "gubben din" og i hans står de "høna di". Den siste kan missforsåes litt. hoho

:skratte:

"Den som gir seg er en dritt"

:fnise:

fantastisk!!! lo så jeg gråt her jeg sitter, godt at folk har humor!!

vi var vel litt påvirket av alt det romantiske rundt bryllup så vi skrev din ... + dato i våre. fornøyde med det, er liksom enkelt greit og rett på sak! :rødme:

hadde en morsom kaketopp som representerer oss godt da, men det er en annen historie! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...