Gå til innhold

DIN/DERES RINGER

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min ring står der : Meg og deg veit du, initialane hans og forlovelsesdato. I hans ring står der: Oss to, mine initialar og forlovelsesdato

Det er fordi han pleier å seie meg og deg veit du til meg, og då svarar eg oss to. Synst det er fint :yvonne: Også ville vi ha noko ikkje alle andre hadde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan nesten virke slik.. De holder hvertfall til i fredrikstad, om de har butikkutsalg vet jeg ikke.

Bestillte ringene våre på nettet, ringte å snakket med de på telefon. Utrolig flott, rask og super service. Vi er 100% fornøyde.

De holder til i Fredrikstad, og har butikkutsalg der - altså en "vanlig" gullsmed :)

Vi har også disse ringene. Veldig fornøyd med ringene og servicen vi fikk!

Har gravert "Te Amo" (jeg elsker deg/ min kjære) i platina på utsiden. Inni har vi skrevet "XX 15.03.2008". Kommer til å legge på bryllupsdato når den tid nærmer seg! :hjerte:

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Vi planlegger fremtiden sammen, og har nå kommet til det store skrittet med å se på forskjellige forlovelsesringer. Vi har funnet noen nydelige, men så dukket det opp noe jeg begynte å lure på. Hva skal stå inni ringene??

Har dere den vanlige din *** ,eller har dere en mer orginal skrift?

Opplys meg, jeg trenger inspirasjon! :D

Skrevet
Vi planlegger fremtiden sammen, og har nå kommet til det store skrittet med å se på forskjellige forlovelsesringer. Vi har funnet noen nydelige, men så dukket det opp noe jeg begynte å lure på. Hva skal stå inni ringene??

Har dere den vanlige din *** ,eller har dere en mer orginal skrift?

Opplys meg, jeg trenger inspirasjon! :D

Hei. Det er en helt lik tråd med maaasse svar som du burde ta en titt på :)

Den heter "DIN/DERES RINGER"

Skrevet

I våres giftrtinhrt står det likt, "Evig Din xx.xx.xxxx", og utenpå står den andres navn.

Skrevet

I min står det hans navn og et liggende 8 tall som vistnok betyr evighet/uendelig og forlovelsesdatoen, tilføyer bryllupsdato bak

I hans står det det samme, men mitt navn :)

Skrevet

Vi lurer på å bruke forlovelsesringene videre. I dem står det Din navn dato. Kommer da til å gravere inn for alltid + bryllupsdato i tillegg. Om det blir plass da :)

Skrevet

Det er rart hvordan man aldri har tenkt over "selvfølgelige" ting tidligere?!

Min samboer og jeg reflekterte aldri over hva som skulle stå i ringene da vi forlovet oss; det var helt naturlig at det skulle stå "din *navn* + dato". Vi har imidlertid føyet til et hjerte etter datoen, og tenker oss bryllupsdatoen etter hjertet, når den tid kommer. (Neste år, eller noe slikt! :) )

Men når jeg ser de fantasifulle inskripsjonene dere har, er det jo nesten så man begynner å lure på hvor ens egne tanker var! Det er jo mye annet det kunne ha stått i ringene!!

Vi har for øvrig helt vanlige, glatte gullringer. Vi var enige om at vi ville ha ringer som ingen andre skulle være i tvil om hva var, og dermed ble det det! :yvonne:

Lo forøvrig godt av inskripsjonen "Ta den på igjen!" :fnise:

Skrevet

Vi har Din ....... og forlovelsesdato og vielsesdato i ringene våre

:D

• 3 måneder senere...
Skrevet

Akkurat den tråden jeg lette etter :) Her var masse fint, synes den kjærligheten overvinner alt - så la oss overgi oss til kjærligheten var kjempefint! :rødme:

Skrevet

Mannen kom hjem med ferdig graverte forlovelsesringer som også skal gjøre nytten som gifteringer. På utsiden er de gravert i platina med våre initialer, og inni står det "El amor de mi vida" (mitt livs kjærlighet)

Skrevet

I våre står det "For bestandig :hjerte: ". Helt siden vi ble sammen har vi tullet med å si "og vi skal være venner for BESTANDIG" "ja, for bestandig!", fra Todd og Copper, og derfor var det ingen tvil da min kjære foreslo denne inskripsjonen. Vi skal bruke ringene også når vi gifter oss, og jeg har litt lyst til å få noe mer gravert inn da. Vi har good plass.

Skrevet

Det er bare jeg som har forlovelsesring, og den har vi ikke fått gravert enda.

Hva som skal stå i den er opp til lovern min.

I gifteringene skal vi nok ha noe annerledes enn Din XX Dato, men det er såpass lenge til enda at den venter vi med.

Gjest bibelstripp
Skrevet

Må man ha inskripsjon i gifteringene? Er det noen som ikke har det?

Skrevet

Sikkert noen som velger å ha de "blanke", man trenger jo ikke å skrive noe inni om man ikke vil! :)

Skrevet
I min står det hans navn og et liggende 8 tall som vistnok betyr evighet/uendelig og forlovelsesdatoen, tilføyer bryllupsdato bak

I hans står det det samme, men mitt navn :)

Det liggende 8-tallet synes jeg var en veldig god ide. Et enkelt symbol med mye mening.

Vi tenkte å ha "Ever Ours" i ringene. Jeg kunne tenke meg å ha "Til Dovre faller", men ettersom kjæresten er britisk, har ikke dette noe særlig betydning for han...

Han forslo at jeg skulle ha mitt klenge/kosenavn på han i ringen min, noe jeg egentlig liker litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...