gks Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 i forlovelses ringene våre står det " min _____" + forlovelses dato. i gifteringene våre (kjøper oss nye ringer) blir det nok å stå "din for alltid" + dato...navnene blir graverte utpå ringene... :D
Gir Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 i våre ringer står det: 21 Fordi 21+21 blir 42, som er svaret på alt og meningen med livet?
prinsesseBea Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Fordi 21+21 blir 42, som er svaret på alt og meningen med livet? Nettopp Det første samtaleemnet vårt var Douglas Adams, og The Hitchikers Guide, og det er svaret på livet,universet og alt.. hehe
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg måtte inn og lese om Douglas Adams nå jeg, ble så nysjerrig, har aldri hørt om dette før. I våre ringer står det: Din Kari og Din ola og dato, ganske kjedelig egentlig men i gifteringene våre har vi tenkt og være litt mer kreative, gjerne jeg får litt inspirasjon av dere her på siden.
prinsesseBea Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Jeg måtte inn og lese om Douglas Adams nå jeg, ble så nysjerrig, har aldri hørt om dette før. Vi ville bare ha noe som var spesielt for oss, ikke noe som alle andre har hverken vi eller forholdet er helt som alle andre, så da er det greit å gjøre noe litt annerledes i ringene også
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Vi ville bare ha noe som var spesielt for oss, ikke noe som alle andre har hverken vi eller forholdet er helt som alle andre, så da er det greit å gjøre noe litt annerledes i ringene også Men det er jo kjempe flott og ikke være som alle andre, verden blir så kjedelig da. Lykke til med bryllup og planlegging:)
Gir Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 Nettopp Det første samtaleemnet vårt var Douglas Adams, og The Hitchikers Guide, og det er svaret på livet,universet og alt.. hehe HAHA, vi også! I hans står det følgende: DON`T PANIC! Navn, 29.02.08 Intern humor Jeg foreslo det fordi det var jeg som fridde og pga forhistorien vår Men jeg valgte "Din i alt..." av en annen grunn :-) Når vi gifter oss skal det stå "du og jeg..." i min og "for alltid." i hans, + dato og navn.
øyenstikker Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Våre har gvring på utsiden: Amor vincit omnia (kjærigheten overvinner alt på latin) Inni min ring, står hans navn, liggende 8-tall (symbol på evigheten) og bryllupsdatoen. I hans ring det samme, untatt mitt navn da
Arkana Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 I begges står det "Din elskede Xxx" samt bryllupsdato.
Mariblom Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 I min står det: Hans navn Mitt navn Bryllupsdato I hans står det: Mitt navn Hans navn Bryllupsdato
Gjest Fru Mæla Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 I min giftering står det: "From This Day 11.08.08 Din Magnus". Grunnen til at det står From This Day er fordi jeg skrev en sang med tekst og melodi som jeg sang til min kjære den dagen vi giftet oss. Syns det ble en veldig personlig og koselig ring. Ringene våre er 4 mm.
Disco Biscuit Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 I våre står det: Din XXX og forlovelsesdato. Når vi gifter oss skal vi også gravere: Evig Din og Bryllupsdato. Kanskje boring i andres øyne, men just the way I like it Enkelt og romantisk.
thumbalina Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 (endret) I våre står det bare Din xxx og forlovelsesdato...... har helt glemt at vi kanskje må oppdatere de nå som vi er gift.. hehe.. Lurer på å sette "Du og jeg er alltid vi" og så dato... men spørs om det er plass.. kanskje jeg kan gravere det inn i allianseringen jeg fikk i morgengave... hvis det går an.. Endret 11. september 2008 av thumbalina
LilleEkorn Skrevet 11. september 2008 #17 Skrevet 11. september 2008 I min står det: Hans navn Mitt navn Bryllupsdato I hans står det: Mitt navn Hans navn Bryllupsdato Samme her! Synes det sier det meste jeg :rødme:
Gjest Lille Bie Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Det står "Høyere enn himmelen, Din X. :rødme:
LilleSiri Skrevet 11. september 2008 #19 Skrevet 11. september 2008 *insert navn* amor aeternus (evige kjærlighet) Jeg har med hans navn og han med mitt
Gjest Gjest_solsikke_* Skrevet 12. september 2008 #20 Skrevet 12. september 2008 Et lite tips fra meg; jeg har jobbet i en gullsmed, og vil gjerne påpeke at graveringen utenpå ringen, blir mye raskere slitt bort. Derfor anbefaler jeg gravering på innsiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå