Gjest lillelinn Skrevet 27. november 2008 #41 Skrevet 27. november 2008 har kjøpt brude piker kjoler fra dh gate... de er fine. men er hos sydame nå, for de var litt små, så legg inn noen cm ekstra. jeg brukte selgeren love1314
Gjest Gjest_Ane_* Skrevet 17. juni 2009 #42 Skrevet 17. juni 2009 Hei! Ingen som kunne tenke seg å legge ut link til kjolen og bildet på nettsida, og link til bildet av det ferdige resultatet? Er kjekt å se hvor like eller lite like kjolene er. Er spesielt interessert i jkdress.com, etter å ha hørt veldig mye positivt om dem, og foreløpig ingenting negativt. Håper jo å kunne få en superbillig, men vakker kjole, selv om jeg er redd det kanskje ville vært for godt til å være sant:P
maraindeng Skrevet 16. april 2011 #44 Skrevet 16. april 2011 ajeg kjøpte to brudekjoler på Ebay...betalte de begge men fikk de ikke....og det er over 7 mnd siden coo!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #45 Skrevet 19. april 2011 Hei, Jeg har ikke fått tatt noen skikkelige bilder av kjolen jeg har fått fra JKdress.com enda. Har kun et dårlig mobilbilde og det yter den ikke helt retferdig. Jeg skal til skredder i mai for å få fikset på noen små detaljer som jeg ønsket anderledes, og skal forsøke å få tatt et ordentlig bilde av kjolen som jeg kan legge ut her før jeg gjør disse endringene.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #46 Skrevet 20. april 2011 Jeg er på et skikkelig budsjett bryllup, så derfor vil jeg bestille over nett. Men er samtidig litt skeptisk. Derfor håper jeg at flere vil komme med erfaringer fra andre nettsider. Hva med White Vintage, rimelige vintagekjoler.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #47 Skrevet 20. april 2011 Man må betale toll og moms på alle varer som koster mer enn 200 kr + porto. Toll og moms regnes fra totalsummen, altså vare + porto. Hvis kjolen koster feks 1000 og porto 500 så vil regnestykke se slik ut: Kjole: 1000,- Frakt: 500,- Toll, 10.7%: 160,5 (10.7% av kjole+frakt) Moms, 25%: 415,5 (25% av kjole+frakt+toll) Tollbehandlingsgebyr: 200 kr Samlet: 2276 kr Jeg har lest et eller annet sted at det ikke er toll på brudekjoler, moms er det jo uansett men visstnok ikke toll. Sjekk ut din side sin toll + mva beregner, den gjør regnestykket for deg.
Linnea Adriana Skrevet 20. april 2011 #48 Skrevet 20. april 2011 (endret) Fant ikke noe jeg likte der, synes kjolene var for enkle. Men mange hadde vært fine som selskapskjoler. Venninna mi kjøpte herfra: http://www.mydress4less.com/home.php?cat=474&sort=price&sort_direction=0&page=3 Den var veldig fin og heller ikke "kjedelig" kanskje mere slik som du liker? Jeg liker kanskje litt enklere? Jeg synes denne er super fin: http://www.wedding-dress-gown.com/products/2009%20Wedding%20Dress/09W0056.html[ (på bilde vertfall noen som har bestilt derfra?) Endret 20. april 2011 av Linnea Adriana
Lulilelu Skrevet 21. april 2011 #49 Skrevet 21. april 2011 Man må betale toll og moms på alle varer som koster mer enn 200 kr + porto. Toll og moms regnes fra totalsummen, altså vare + porto. Hvis kjolen koster feks 1000 og porto 500 så vil regnestykke se slik ut: Kjole: 1000,- Frakt: 500,- Toll, 10.7%: 160,5 (10.7% av kjole+frakt) Moms, 25%: 415,5 (25% av kjole+frakt+toll) Tollbehandlingsgebyr: 200 kr Samlet: 2276 kr Det er ikke toll eller moms på frakt.
Anglofil Skrevet 21. april 2011 #50 Skrevet 21. april 2011 (endret) Det er ikke toll eller moms på frakt. Det tas med hvis varen er over 200 kr. Riktig beregning fra tollvesenetes sider (se her): Kjole: 1000 kr Frakt: 500 kr Toll 160,50 - 10,7 % av 1 500,00 (varer + frakt). Merverdiavgift 415,13 - 25 % av 1 660,50 (varer + frakt + toll). Sum etter fortolling 2 075,63 (varer + frakt + toll + mva). Mvh Yvonne Endret 21. april 2011 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #51 Skrevet 24. april 2011 Her var det mange fornøyde kunder som har kjøpt brudekjole fra nettbutikker i utlandet! Selv fant jeg drømmekjolen min i brudesalongen, det var kjolen med stor K! Den er fra Ellis med draperinger i livet og swarovski-krystaller på brystet og rundt slepet, helt nydelig! Jeg prøvde den, og jeg virket veldig slank ut i kjolen:) Nå har det seg slik at kjolen var altfor dyr, 12.500 kr. Den har jeg virkelig ikke råd til.. Men så¨fant jeg kjolen på storeofdress, og var rask med å bestille. Men nå har jeg googlet dem, og har funnet ut at kundene er veldig lite fornøyde, mange har rett og slett ikke fått kjolen sin, noen har fått en helt annen kjole med bl.a dårlige sømmer. Off, og nå angrer jeg.. Etter planen skal jeg få kjolen i løpet av uka, men har dårlig magefølelse.. Har noen av dere hørt om storeofdress?? Vet noen hvor jeg kan få en billig Ellis kjole?? Har sett på Finn.no, men finner ikke modellen jeg vil ha.. Har sett på flere utenlandske nettbutikker, men det er få som har Ellis.. Jkdress f.eks..syr de den kjolen du vil ha? Må gardere meg, hvis jeg ikke får kjolen jeg har bestilt. Bare 4 1/5 mnd til bryllupet, og jeg begynner å bli nervøs..
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #52 Skrevet 24. april 2011 Her var det mange fornøyde kunder som har kjøpt brudekjole fra nettbutikker i utlandet! Selv fant jeg drømmekjolen min i brudesalongen, det var kjolen med stor K! Den er fra Ellis med draperinger i livet og swarovski-krystaller på brystet og rundt slepet, helt nydelig! Jeg prøvde den, og jeg virket veldig slank ut i kjolen:) Nå har det seg slik at kjolen var altfor dyr, 12.500 kr. Den har jeg virkelig ikke råd til.. Men så¨fant jeg kjolen på storeofdress, og var rask med å bestille. Men nå har jeg googlet dem, og har funnet ut at kundene er veldig lite fornøyde, mange har rett og slett ikke fått kjolen sin, noen har fått en helt annen kjole med bl.a dårlige sømmer. Off, og nå angrer jeg.. Etter planen skal jeg få kjolen i løpet av uka, men har dårlig magefølelse.. Har noen av dere hørt om storeofdress?? Vet noen hvor jeg kan få en billig Ellis kjole?? Har sett på Finn.no, men finner ikke modellen jeg vil ha.. Har sett på flere utenlandske nettbutikker, men det er få som har Ellis.. Jkdress f.eks..syr de den kjolen du vil ha? Må gardere meg, hvis jeg ikke får kjolen jeg har bestilt. Bare 4 1/5 mnd til bryllupet, og jeg begynner å bli nervøs.. Hvis du har funnet brudekjolen så ville jeg kjøpt den! Du kan få nydelige kjoler fra kina osv, men de er ikke like fine som originalen.. Jeg bestilte en kopi av drømmekjolen min, og jeg ble skuffa Kjolen var fin den, men pynten er ikke den samme og kjolen er heller ikke helt lik i snitt++ Så det var bortkasta penger for min del, jeg endte opp med å kjøpe drømmekjolen min i salong alikevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå