Gå til innhold

Sandwich

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe dere damer tenner på når dere skal ha trekant med to menn? Jeg og en kamerat har planer om å prøve det på ei lysten berte som vi kjenner. Vi har tenkt at jeg skal frese analen og han skal ta for seg hovedinngangen. Men tror folkene her inne at det blir et i overkant uanstendig forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noe dere damer tenner på når dere skal ha trekant med to menn? Jeg og en kamerat har planer om å prøve det på ei lysten berte som vi kjenner. Vi har tenkt at jeg skal frese analen og han skal ta for seg hovedinngangen. Men tror folkene her inne at det blir et i overkant uanstendig forslag?

Hva er ditt forhold til den dama her? En vennine eller....?

Skrevet

Absolutt ikke. Trekant med to menn er digg! :jepp:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Skrev ikke du i en annen tråd at du hadde prøvd dette og at det ødela kameratforholdet for alltid?

Skrevet
Skrev ikke du i en annen tråd at du hadde prøvd dette og at det ødela kameratforholdet for alltid?

Haha, det stemmer det glamourgirl. Leste også den!

Skrevet
Jeg og en kompis prøvde det med ei berte på fylla en gang. Vennskapet vårt ble litt kleint i etterkant. Tok sikkert et par år før det normaliserte seg. Ufattelig nok har ingen av oss noensinne blitt konfrontert med dette, da berta vi delte på tilhørte samme omgangskrets som oss.

Med min erfaring vil jeg på det sterkeste fraråde dette.

Dette ja. Kanskje følge dine egne råd i stedet da? ;)

Skrevet

Jeg forstår at dette virker noe paradoksalt. Her føler jeg at jeg må tilføye en del fakta, noe dere selvfølgelig ikke kunne vite i forkant av denne tråden. Jeg trodde nemlig ikke det skulle bli nødvendig å forklare dette.

Mitt forrige innlegg om trekant dreide seg om meg og en god kompis som pulte ei annen venninne av oss (ikke sandwich). Dette er et annet tilfelle, siden det er meg og en mer perifer kompis som har planer om sammen å pule venninna hans. For meg blir det en helt annen situasjon. Om jeg får et merkelig forhold til han nye kompisen min, spiller det ingen rolla da vi bare møtes på fylla uansett. Forrige gang var det jeg og en i klassen, så det sier seg selv at dette ikke er to sammenlignbare situasjoner.

Skrevet

Om dama er av typen som "er med på alt" så skader det jo ikke å spørre ;)

Skrevet

Jeg tror herr Gregers er ute etter å provosere mest mulig.

I enkelte tilfeller greier han det ganske "bra"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...