Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert laget tråder om dette før, men hvor var dere/skal dere på bryllupsreise?

Vi greier ikke helt bli enige, men det blir nok 1-2 uker et sted i Europa. Italia, Hellas eller Montenegro er de heteste alternativene her foreløpig, men tar gjerne imot andre forslag... ellers kunne jeg gjerne tenke meg tilbake til Slovenia, syntes det var veldig romantisk der!

Vil gjerne ha detaljer om hvilken/hvilke byer dere var i, hvor dere bodde, om det svarte til forventningene etc. for dere som har vært på bryllupsreise ;)

Skrevet

Vi skal ta beina fatt, og kose oss i hverandres selskap en uke i Rondane!

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Vi var i Tyrkia :)

Det er sikkert laget tråder om dette før, men hvor var dere/skal dere på bryllupsreise?

Vi greier ikke helt bli enige, men det blir nok 1-2 uker et sted i Europa. Italia, Hellas eller Montenegro er de heteste alternativene her foreløpig, men tar gjerne imot andre forslag... ellers kunne jeg gjerne tenke meg tilbake til Slovenia, syntes det var veldig romantisk der!

Vil gjerne ha detaljer om hvilken/hvilke byer dere var i, hvor dere bodde, om det svarte til forventningene etc. for dere som har vært på bryllupsreise ;)

Skrevet

Vi var på Kypros, hadde det helt strålende.. Var ikke Agia Napa da.. ;)

Skrevet

Vi drømmer om sørstatene, spesielt Tennessee med Nashville, countrymusikkens kunstneriske navle, som hovedmålet for reisen.

Skrevet

Vi tok en kort og hektisk ferie til Paris (5 dager). Vi ville egentlig til Italia, men så fant vi ut at Frankrike var litt billigere, og vi hadde jo brukt så mye penger på bryllup og sånn. Vi får ta Italia senere.

Paris var kjempegøy, men det ble jo ikke sånn "slapp av og nyt hverandre" tur. Det var mer løp rundt og se byen. Vi får ta bryllupsreise nr 2 til Italia en annen gang :-)

Gjest LindaKristin
Skrevet

Vi skal ta "Liberty of the seas" og nyte hverandres selskap i Karibien:)

Så kult dere som skal på tur i Ronadane!Min kjære er ikke akkurat noe friluftsmenneske...hehe.. :fnise: Men han elsker skip,derfor ville han gjerne at vi tok en slik tur:)

Skrevet

vi vil/ville egntlig på cruise,var å sjekket prisen å sann i dag,men det komer jo på 33tusen bare selve båten,så kommer fly7000pr pers litt mindre for barn ,å en hotelnatt i miami ,for det var pålakt pga tilfelle flyet var forsinket! så da kommer vi jo på over 50tusen(vi skal ha med to små barn,men de koster ikke så mye å ha med) å det syns vi var litt vel mye ,ivertfall når mann har akkurat brukt mye penger på bryluppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...