Gjest Gjest_Mann23_* Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei... jeg er en gutt som for moro skyld har lyst til å spare til lange negler, men er litt redd for mange negative reaksjoner... er det absolutt ingen som synes det er ok med gutter med lange negler, så lenge de er rene og pene?
Gjest Gjest_Eli_* Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Vi er jo heldigvis forskjellige hva vi liker. Men for meg gjør lange negler seg ikke på menn. Og det gjør ikke saken bedre at de "skinner". Men spørsmålet er jo også hva du anser som lange.
Cowgirl22 Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Lange negler er skikkelig TURN-OFF for meg. Men je er litt ekstrem på det området... Sikkert en god del andre som ikke ville brydd seg. Kan jeg spørre om hvorfor du har lyst på lange negler? Er det praktisk? Spiller du gitar? Hilsen en som er "kjent" i venninnegjengen for å ha avvist en kjekk gutt pga neglene 1
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Skikkelig turn-off. Hadde begynt å lure på hva som var galt med ham.
Gjest Gjest_mann23_* Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Lange negler er skikkelig TURN-OFF for meg. Men je er litt ekstrem på det området... Sikkert en god del andre som ikke ville brydd seg. Kan jeg spørre om hvorfor du har lyst på lange negler? Er det praktisk? Spiller du gitar? Hilsen en som er "kjent" i venninnegjengen for å ha avvist en kjekk gutt pga neglene Er vel ingen spesiell grunn... spiller ikke gitar. Hadde bare vært kult å se hvor lange de kunne bli... Hva er egentlig grunnen til at du synes det er turn-off?
Gjest Miley Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Det hadde ikke vært aktuelt. I min verden lyser det transe lang vei, og jeg tenner dessverre ikke på transer. 1
Cowgirl22 Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Er vel ingen spesiell grunn... spiller ikke gitar. Hadde bare vært kult å se hvor lange de kunne bli... Hva er egentlig grunnen til at du synes det er turn-off? Hvis det ikke er noen spesiell grunn til det, så synes jeg egentlig det er veldig rart at du vil ha lange negler. Turn-off er turn-off.. syns det er ekkelt med lange negler. Spesielt på gutter. Gutter skal ha "arbeidshender" eller iallefall kunne tåle å bli skitten på hendene. Da er ikke akkurat lange negler en fordel. Kan ha noe med at jeg alltid hat hatt korte negler selv (neglebiter). Syns det kan være veldig ekkelt med lange negler på jenter også. Iallefall hvis det er antydning til dritt under dem. Gutter skal ha kortest mulig negler for min del, og minst mulig "hvitt". Beklager, men det er bare mitt syn og min mening. Som sagt, tror nok det er en god del jenter der ute som ikke deler mitt syn.
Gjest *Mim* Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Dessverre - det synes jeg er lite lekkert og umandig.
angeleyes Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Jeg synes ikke gutter skal ha lange negler. Lange negler er i mine øyne feminint og passer ikke på gutter. 1
Hinata Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Lange negler er veldig feminint, og jeg syns at det til og med da kan være ganske ekkelt. Negler skal være korte uansett kjønn syns jeg da, men det kan vel tolereres at jenter har en halv cm eller noe.
Gjest Magica de Spell Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 Jeg liker ikke lange negler, uansett kjønn, men synes det er spesielt lite lekkert på menn.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 Jeg liker ikke lange negler, uansett kjønn, men synes det er spesielt lite lekkert på menn. Enig.
Gjest Gjest_Mann23_* Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Virker som om mange ikke synes noe særlig om dette... Neglene er et par mm utenfor fingertuppene nå, men hadde vært morsomt å la de bli 5-6 cm lange... selv om det sikkert er temmelig upraktisk...
Hinata Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 Virker som om mange ikke synes noe særlig om dette... Neglene er et par mm utenfor fingertuppene nå, men hadde vært morsomt å la de bli 5-6 cm lange... selv om det sikkert er temmelig upraktisk... 5-6 cm er ganske så upraktisk ja..
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #17 Skrevet 11. september 2008 Virker som om mange ikke synes noe særlig om dette... Neglene er et par mm utenfor fingertuppene nå, men hadde vært morsomt å la de bli 5-6 cm lange... selv om det sikkert er temmelig upraktisk... Hva synes du om det selv da? Syntes du det er pent? Jeg har sett et par ("normale") gutter i løpet av mitt liv med lange negler, og da har jeg lurt veldig på hvorfor de har valgt det. Selv synes jeg det er ordentlig heslig. Jeg tror faktisk at samme hvor kjekk en gutt var ellers, så hadde lange negler vært grunn nok til holde meg unna. Hadde nok og lurt veldig på why,why,whyyyy(?!?) og antatt det var en skrue løs et sted
BillyBoy Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 Pussig at så mange reagerer såpass sterkt på det
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. september 2008 #19 Skrevet 11. september 2008 Pussig at så mange reagerer såpass sterkt på det Hmmm... ja.
Gjest gjest, kvinne Skrevet 11. september 2008 #20 Skrevet 11. september 2008 Asså. Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så veldig. Men nå er jo jeg litt småsær kanskje, og kjenner noen menn med lange negler, relativt sære de også, og jeg liker at folk skiller seg ut litt og driter i hva som er sosialt akseptert utseendemessig. Ekkelt er det i hvertfall ikke, så lenge du passer på at de ikke blir skitne og udelikate selvfølgelig. Og hvis noen absolutt lurer veldig, så bare forklar dem at du gjør et lite eksperiment med deg selv for å se hvor lange neglene dine faktisk kan bli. Hvis noen har noen problemer med det, så har dem det. Men da har nok heller dem et problem enn deg, du kommer nok lenger med å ha et avslappa forhold til deg selv, din identitet og ditt kjønn. Jeg likte spesielt din fortsatt positive og entusiastiske holdning til å fortsette med dette prosjektet, selv etter utelukkende negativ respons. Håper tiden framover med lange negler vil bli like underholdende som du håper på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå