Gjest kreativ Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei! Vi skal pusse opp soverommet...noen som vet om en delikat lys varm grønnfarge til veggene,evt en beige farge? Forslag til gulv? Og sist men ikke minst : har forslag til ei gooood seng ? ( regner med den vil koste ca 15000)Noen som vet om noen linker til ideer til soverom? På forhånd tusen takk :-)
girlypai Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hei! Vi skal pusse opp soverommet...noen som vet om en delikat lys varm grønnfarge til veggene,evt en beige farge? Forslag til gulv? Og sist men ikke minst : har forslag til ei gooood seng ? ( regner med den vil koste ca 15000)Noen som vet om noen linker til ideer til soverom? På forhånd tusen takk :-) heihei. jeg syns lyse grønnfarger er veldig fint... skal jeg male soverommet enda en gang skal jeg kjøpe noen små prøve bokser først.. blir gjerne annerledes på veggen enn man ser på prøvene.. tenk også på hvordan lyset treffer veggene.. og evnt hva du har eller ønsker å ha av innredning.. må jo matche så tenk ut fargene på forhånd.. alt fra dekor, innredning og slikt.. jeg feks er veldig glad i jordfarger.. det var spotter der inne fra før, men jeg ønsket en mer harmonisk og romantisk stemmning der inne, kjøpte to sånne hengelamper (med glass krystaller som hang nedover, og hvor lyset skimtet i disse) på ikea som jeg hang i vinduet over kommoden som stod under.. og har liftgardiner.. to orkideer på kommoden under.. alt av møbler og pyntegjenstander der inne er fra ikea.. ble utrolig fornøyd! og sånn ludde saueskinnsteppe, syns det ble veldig lun stemmning der inne da for å få inspirasjon kan du gå inn på www.ikea.no for å se når du skal velge seng, forteller jeg fra egen erfaring og egen synsing når det kommer til god seng, og det er å ikke kjøpe på jysk. de har som regelt ikke kjente merker og de er harde og kjenner fjørene.. kjøp enten på bohus eller skeidar, i et kjent merke.. svanen eller slikt.. senger kan du se på www.bohus.no eller www.skeidar.no.. du får en deilig seng for 15000 kr vi har akkuratt pusset opp soverommet vårt og vi valgte et lyst gulv. hvit laminat ( det er ikke kritt hvitt, men kan skimte et treverk under) utrolig pent og lekkert!! fått utrolig mange komplimang for dette gulvet.. ser veldig moderne og får soverommet til å virke større og luftigere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå