Gjest Gjest_Turisten_* Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 God kveld. Jeg lurte bare på om noen viste om noen kule "unge" utesteder i London. Jeg er ikke sikker på om man må være 18 eller 20år for å kunne drikke drinker, noen som vet det? (trist å bli 20år seint på året) Takk:)
Lizzee Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 18 års grense for å få servert alkohol på utesteder i England.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Sjekk denne linken: Visit London her finner du alle oppdateringer om hva som skjer når. det er så mye å velge mellom og vanskelig å anbefale noe spesifikt uten å vite hva du liker av musikk og stil.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Pröv noen av disse, de er noen av mine favoritter Movida Opal Chinawhite boujis Cuckoo club Alle er fine, min favoritt er nok cuckoo club. Flott musikk er supert interiör
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 AMIKA, dit må du/dere bare gå! Hadde det helt utrolig der for noen weekender siden.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Blir 18 om noen uker, etter jeg har vært i London. Er de strenge i London på aldersgrenser? Må du ha legg?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 jeg har kun vært på "the end". var bra sted det, lov å røyke inne, mye liv og folk. men svinedyr alkohol og inngangsbillett :S
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Noen ganger sjekker de leg. Det er stort sett 18 ars grense over alt. Og nei, INGEN röyker inne noe mere!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 God kveld. Jeg lurte bare på om noen viste om noen kule "unge" utesteder i London. Jeg er ikke sikker på om man må være 18 eller 20år for å kunne drikke drinker, noen som vet det? (trist å bli 20år seint på året) Takk:) Det er sjelden de sjekker leg der borte, de bryr seg mye mer om hvordan du går kledd. Kler du deg pent etter norsk standard sklir du inn de fleste steder, mange briter eier ikke stil...
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 God kveld. Jeg lurte bare på om noen viste om noen kule "unge" utesteder i London. Jeg er ikke sikker på om man må være 18 eller 20år for å kunne drikke drinker, noen som vet det? (trist å bli 20år seint på året) Takk:) Her har du en ganske bra liste over alle de "kule" stedene i London - Utesteder i London - klikk her Jeg vil anbefale The Venue - ta t-banen til NEW CROSS -alle vet hvor det ligger, ca 300 meter fra holdeplassen. Her møter du ingen turister, men studenter og unge folk fra sør-øst London. Området er litt Ghetto aktig ,så ta taxi tilbake til hotellet igjen. NEW Cross er også et område av London som er interessant med kort vei til Greenwich Village. Besøk det gjerne på dagtid også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå