Gå til innhold

Kan jeg reklamere på denne barnevognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en barnevogn på Barnas hus i mai. Den har veltet en gang og holdt på å velte flere andre ganger. Nå tør jeg ikke bruke den mer og ikke har jeg samvittighet til å selge den. Er dette noe jeg kan reklamere på? Bremsen er forresten også så hard at jeg ikke kan få den opp med foten, men må sette meg på huk å bruke begge hendene for å få den opp.

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤bella¤
Skrevet

At den velter er vel slik noen trehjulinger gjør, så det kan du nok ikke reklamere for, men bremsen kan du jo spørre om det er noe de kan ordne med.

Skrevet

Skulle vel tro at det gaar bra. Foeler du at den ikke er sikker, boer du gaa tilbake dit du kjoepte den, de setter sikkert pris paa at de faar vite om svakheter i produkter de selger.

Skrevet

Hvilken vogn er det? Hvordan har den veltet (til siden, forover..)? Når har den veltet? Kan det tenkes at det ikke er så smart å ha stelleveske hengende på styret?

Om det er noe å reklamere vet jeg dessverre ikke.

Skrevet

Det er vel fire store hjul som er det mest "velte-sikre". Tyngre vogner med store hjul er mye mer stødige enn andre.

Men det er klart du kan si fra at du er misfornøyd med produktet! Du taper jo uansett ingenting på å prøve å reklamere heller. Det at vogna har dårlig brems er jo absolutt noe å reklamere på, hvert fall.

Skrevet

Ang bremsen: jeg slet også med en knallhard brems, da fikk jeg beskjed (av Barnas Hus) at den må/skal smøres i ny og ne, og så gjorde de det for meg i butikken og etterpå var bremsen helt fin igjen....

Min oppfatning er at Barnas Hus er opptatt av fornøyde kunder, så stikk innom!

Skrevet (endret)

Jeg sendte dem en mail i går kveld og de ringte idag. Dama som ringte så veldig alvorlig på det her, og på meg virket det i alle fall som jeg enten skulle få penger igjen eller avslag på annen vogn, evt kjøpe noe annet. Skal inn å prate med henne neste uke :)

Endret av Brudulja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...