Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Har et par skjørt som går til like under knærne. Hva slags sko anbefaler dere til dette?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. juni 2003 #2 Skrevet 6. juni 2003 Sko med ankelrem og middels høy hæl synes jeg er pent til skjørt som viser endel av bena. Minnie
Gjest 10na Skrevet 6. juni 2003 #3 Skrevet 6. juni 2003 Sier meg enig med Minnie her. Helt flate sko til skjørt synes jeg ikke ser særlig elegang ut.
aline Skrevet 6. juni 2003 #4 Skrevet 6. juni 2003 Kommer helt an på skjørtet og stilen du har ellers synes jeg da!! Har ett olaskjørt som går akkurat til kneet, og jeg bruker stort sett lave sko til, for mitt vedkommende blir det som regel joggesko-type, men det kommer jo an på både skjørtet og resten jeg har på meg. Synes liksom olaskjørt og røff T-skjorte ikke passer helt til søte små-sko, og heller ikke søte/fine skjørt og pene små topper til joggesko. Se an stilen på skjørtet og det du skal ha til, og se an hva du føler er rett for DEG! Det må matche deg slik du er komfertabel!
lin Skrevet 6. juni 2003 #5 Skrevet 6. juni 2003 helt enig med deg, aline! Har akkuart kjøpt meg et par sandaler, pene og lave- SÅ deilig å gå på! (eneldig er dette litt mote igjen, høye heler er så vanskelig for mine bein med slakke leddbånd, trår over hele tiden... sukk) Og slike lave sandaler, er også veldig fint til skjørt...
Suzy Skrevet 6. juni 2003 #6 Skrevet 6. juni 2003 Veldig fint med slip-in typen høyhælte sko til slike skjørt, syns jeg. Det forlenger bena litt også. Ikke flatt... :-? Suz
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2003 #7 Skrevet 6. juni 2003 Kommer helt an på skjørtet og stilen du har ellers synes jeg da!! Har ett olaskjørt som går akkurat til kneet, og jeg bruker stort sett lave sko til, for mitt vedkommende blir det som regel joggesko-type, men det kommer jo an på både skjørtet og resten jeg har på meg. Synes liksom olaskjørt og røff T-skjorte ikke passer helt til søte små-sko, og heller ikke søte/fine skjørt og pene små topper til joggesko. Se an stilen på skjørtet og det du skal ha til, og se an hva du føler er rett for DEG! Det må matche deg slik du er komfertabel! Helt enig! Jeg har noen søte sommerskjørt som jeg alltid bruker sandaler med litt hæl til, men jeg har også grovere skjørt som er penest med flate sko. Kroppsfasong har også mye å si; jeg har lange ben i utg.punktet, men er kort i ryggen, så det er viktig at ikke hælene blir for høye. Da blir jeg bare ben liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå