stjernekyss Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har i all tid brukt redken anti snap leave in treatment, og har alltid vært veldig fornøyd. Skulle akkurat til å bestille en ny nå, og plutselig begynte jeg å lure på om det finnes noe bedre? Jeg har laaaaangt, rett hår. Gi meg råd jenter!
Gjest Cathena Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg ògså elsker den! :rødme: Ingenting bedre! Funker perfekt for lange lokker som er slitt!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Hvordan fungerer antisnap'en?Har vudert lenge å kjøpe den...
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Det er en kur som ikke skal skylles ut. Du tar et par pump i håret når det er vått. Her finner du den billig
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Takk skal du ha.Skulle akkurat til å kjøpe den på ebay
stjernekyss Skrevet 11. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2008 Vått hår? Jeg bruker den alltid etter håret er blitt tørt jeg... Er det feil, eller kan man gjøre begge deler?
Gjest Pupsilure Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Hmmm... Ble litt usikker jeg nå. Jeg syntes den er best i vått hår. Men begge deler fungerer sikkert
Gjest Cathena Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Begge deler funker greitt! Jeg pleier å ha den i når håret er litt vått, ògså bare tar jeg litt i når jeg føler jeg har behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå