Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere latt kjæresten dra på hore&hallik fest ute deg? (kle seg ut som hore&hallik)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok blitt sykt sjalu, men hadde ikke nektet ham det..

Skrevet

Det er vel ikke implisitt at man skal oppføre seg som en av delene, så ja - det hadde jeg gjort :huh:

Skrevet

Kjæresten min har vært på det uten meg, tenkte ikke over det engang.

Skrevet

Ja, han måtte gjerne gå på kostymefest uten meg. Jeg stoler da på han. Hore & hallik-fest betyr at de kler seg ut som det. Ikke at det ligger noen i hver krok og har seg.

Gjest StockDama
Skrevet (endret)

Om det er for skummelt at han drar alene får du bare bli med ;)

Endret av StockDama
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noen problemer med dette.

Men jeg antar heller ikke at kjæresten blir julenissen hvis han tar på drakten.

Endret av mrs_bond
Skrevet
Jeg har ikke noen problemer med dette.

Men jeg antar heller ikke at kjæresten blir julenissen hvis han tar på drakten.

:fnise:

Jeg hadde sikkert latt ham dra, men hatt sofa"kos" med sjalumonsteret hele den kvelden... Kan'ke no for're!! Kjiiiiipt..

Er det kun spesielt inviterte som får komme eller? Det beste, for min del ihvertfall, hadde vært å bli med. Kan du ikke spørre ham? :)

Skrevet

Hvorfor ikke?

Det kommer vel heller ikke til å være særlig mange pent kledde mennesker der heller den kvelden, haha. Vi treffer ofte mennesker som er kledd som horer på byen uansett, så om det er noen flere samlet på en plass vil dette ikke ha store forskjellen fra å være på mange utsetsteder i løpet av en kveld, bare at alle nå er på en plass.

Jeg tror ikke det er kostymer som avgjør om noen er utro.

Skrevet (endret)

Hadde forhåpentilgvis/selvfølgelig stolt nok på kjæresten til at jeg ikke hadde tenkt så mye over det. Hadde sett på det som en hvilken som helst fest, bare det er enslags temafest da. Det betyr jo ikke at en skal "leve ut" hore&hallik-rollen.

edit: en liten skriveleif sneik seg inn :)

Endret av Cowgirl22
Skrevet (endret)

Hore&hallik er bare et tema for klær, ikke nødvendigvis et skifte av personlighet. Det er nok noen av festdeltakerne som vil komme til å gå en del inn i rollen, men kjæresten din er jo kjæresten din. Hvorfor ha sæ med ei "hore" da?

Hadde ikke nekta kjæresten min å dra på kostymeparty uten meg. Hadde heller hjulpet til med utkledningen! :jepp:

Endret av Caramela
Skrevet

Høres ikke ut som en temafest som hadde interessert kjæresten min(eller meg forsåvidt) videre, men heldigvis slipper jeg å bestemme over han og dermed også å tillate eller nekte at han går på ulike fester eller arrangementer. Kjekt sånn.

Skrevet

Håhå, dette minner meg om da vi var rundt 17-18 og sånne fester fremdeles var kule. Mammaen til han som skulle holde festen satte foten ned for konseptet (hun skulle riktignok ikke være der, men hennes hus, hennes regler ;) ), men han hadde en løsning.

I stedet for "hore og hallik"-fest så ble det "selvstendig næringsdrivende"-fest :D

Men, jeg hadde ikke engang leet på øyelokket hadde han reist nå. Jeg er mer bekymret over retro-festene. Gutter i ballgenser og med hockeysveis... nå DET er skumle saker.

Skrevet

Hvorfor ikke?? Hvis jeg ikke kunne vært med, så skulle han så klart fått gå!!

Skrevet (endret)

Kostymefester er morsomme.. Temaet er her er etter min mening helt bak mål... hvorfor iallverden kle seg som hore/hallik....?? Tror ikke jeg hadde giddet å gå, og han hadde garantert ikke giddet.. han liker ikke kostymefester i utgangspunktet.. og dette temaet hadde ikke akkurat hjulpet....

Skjønner ikke hvorfor TS ikke kan være med på festen forresten.. du burde iallfall være invitert.. så kan jo du velge selv om du vil gå eller ikke.. hvis du syns det er vanskelig at kjæresten din går kan du jo si hvordan du føler det.. så velger han å gå uten deg, eller la være for din skyld. Uansett har du sikkert ikke noe å bekymre deg for hvis du stoler på han.

Men jeg skjønner du syns det føles rart hvis dette er en fest med lettkledde mennesker og endel fokus på kropp... sånn jeg oppfatter det blir det jo litt slik hvis temaet er prostitusjon.. selv om det bare er kostymene.. det gir jo litt signaler om at dette er morsomt, spennende, glamorøst, og akseptert.. på en måte?

Blant mine venner ville vi ikke hatt et sånt tema, siden prositusjon er uetisk, ulovlig, assosiert med menneskesmugling, overgrep, maktmisbruk, osv. Det skader ikke å ha litt reflektert menneskesyn også på fest.. Men, det er nå min mening. Hvis noen syns det er spennende og morsomt å kle seg som hore og hallik så værsågod.. Men tror jeg hadde syns det var ganske ubehagelig å bli stoppet på gaten og bli tatt for å være prostituert..

Endret av Littlebird
Skrevet

Ja, naturligvis kunne han dra på det, på lik linje med at jeg kan gå på samme type fest uten han. Jeg eier ikke han, han eier ikke meg, og vi stoler på hverandre.

Skrevet
Jeg er mer bekymret over retro-festene. Gutter i ballgenser og med hockeysveis... nå DET er skumle saker.

:fnise:

Skrevet

Samboeren min har det perfekte kostymet i klesskapet og det hadde bare vært gøy hvis han kunne bruke det en gang!

Selv har jeg vært på flere slike arrangementer med flere hundre(?) mennesker og de var til forveksling lik vanlige studentfester :sjarmor:

Dette er m.a.o. ikke noe jeg ville ha bekymret meg for!

Skrevet
Ja, han måtte gjerne gå på kostymefest uten meg. Jeg stoler da på han. Hore & hallik-fest betyr at de kler seg ut som det. Ikke at det ligger noen i hver krok og har seg.

han hadde fått lov ja, kan jo ikke bestemme det jeg.

-men tviler han hadde gått på en slik fest uten meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...