Gjest Marte :- ) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Igår bestilte jeg en rettetang fra Remington. En venninne av meg har den bare en gamlere modell av den, og den funker kjempe bra. Hun har krøller og hun får helt rett hår etter på. Hva synes dere om den, noen som har den eller har prøvd den? :b Jeg synes den høres og ser valdig bra ut i hvert fall.. :- ) Her er siden jeg kjøpte den fra: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink=
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg har ikke samme modell, men en eldre Remington og er veldig fornøyd med den. Hatt den i ca 5 år nå, brukt den ganske mye de siste årene. Bra på tykt hår, anbefales
momajoja Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg har også den, og er veldig fornøyd med den. Bruker den både til å rette ut og lage krøller. Synes og den passer veldig godt til tykt hår
Gjest Borghild Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg har den også. Veldig fornøyd.
trulta_ Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Jeg har også en eldre modell, jeg syns min fungerer bra. Jeg har aldri prøvd noen andre.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg har også en Remington, ikke akkurat den typen der men enn annen. Syns den er god, men nå har jeg ikke prøvd noen andre heller da.
timi Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg hadde en Remington rettetang før - ikke akkurat den du viser til, men sikkert ikke så veldig annerledes. Den var bare best! Jeg var kjempefornøyd
Gjest Marte :-) Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Tusen takk for alle svar. :-D Jeg får den enten i morgen eller på mandag. Gleder meg! Gidder ikke bruke min gamle, den var så dårlig. Var en sånn fra Babayliss med rette, krøll og krepp i ett. Den virket ikke på håret mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå