Gå til innhold

Mineralsminke

Anbefalte innlegg

Gjest sparsommelig
Skrevet

Hei!

Jeg trenger ny foundation og børste. Har brukt ID og er fornøyd med det, men fargen på foundation er for mørk nå som høsten kommer, og børsten er slitt. Har også lyst på "veil" fra ID. Jeg hadde tenkt til å kjøpe dette på strawberrynet eller liknende, men der er det veldig dårlig utvalg nå. Hvor kjøper dere deres mineralsminke??

Like før jeg blir så desperat at jeg setter bind for øynene og går til nærmeste hudpleier, men det er jo forferdelig dyrt!

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp sett på det på ebay. Bruker en selger som heter Limebeauty, kjempe bra!! Billig også :)

Skrevet

<heia jeg kjøper også på ebay.Har bes for første gang ligger på posten nå så får hente den i morra håper jeg blir fornøyd med i.d. da.Skal bes java au i øyenskygge syntes den var fin.Bes alt av ¨årprodukter au fra ebay og jeg er kjempefornøyd.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar!

Limebeauty var bra tips! Jeg ser at det kan være kjekt å kjøpe starterkit, siden jeg trenger så mye forskjellig. Men prisen på det er 60$ og jeg har hørt rykter om vanskeligheter med toll når prisen på varen overgår 200 kr. Hva gjør jeg?

Skrevet

Hei igjen,

Forresten, hvis jeg bestiller flere ting og summen kommer på over 200 kr, bør jeg da heller kjøpe det i flere omganger, slik at jeg får separate pakker? I så fall, kan jeg bestille de rett etter hverandre, eller må jeg vente litt i mellom hver bestilling? Gruble, gruble...

Skrevet

Jeg bestiller fra everydayminerals.com.

I.D. bestiller jeg paa eBay.

Skrevet (endret)
Takk for svar!

Limebeauty var bra tips! Jeg ser at det kan være kjekt å kjøpe starterkit, siden jeg trenger så mye forskjellig. Men prisen på det er 60$ og jeg har hørt rykter om vanskeligheter med toll når prisen på varen overgår 200 kr. Hva gjør jeg?

Hei igjen,jeg kjøpte min start kit på Ebay bet rett over 400 med frakt.

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Kjøp på ebay, kjempe billig.

Jeg betalte 200 kroner for get started kit ID. Og for enkelt pudder betalte jeg 120 kroner.Anbefales!

Skrevet
Kjøp på ebay, kjempe billig.

Jeg betalte 200 kroner for get started kit ID. Og for enkelt pudder betalte jeg 120 kroner.Anbefales!

WOW! :D

Husker du hva selgeren kalte seg??

Skrevet
WOW! :D

Husker du hva selgeren kalte seg??

Jupp, beauty_usa..Kjempe bra service..frakt kommer i tillegg, rundt 12 dollar til Norge. Deltok på auksjonene, noen går faktisk for billigere også! :fnise:

Skrevet

Jeg kjøper alt jeg trenger fra kissme.no.

Fine produkter, grei pris, flott service!!

Skrevet

Kjøpte ID foundation på ebay, betalte ca 125 for en stor boks. Er det 9 gram tro? :)

Skrevet

Jeg bruker også Ebay til dette. Pleier å handle fra beauty_within, får kjemperask service der. Jeg bruker Glo Minerals.

Ellers har jeg hørt mye bra om Everyday minerals også, har veldig lyst til å prøve det selv:)

Skrevet
Jeg kjøper alt jeg trenger fra kissme.no.

Fine produkter, grei pris, flott service!!

Jeg kjøper også mesteparten av mineralsminken min her.

Skrevet
Kjøpte ID foundation på ebay, betalte ca 125 for en stor boks. Er det 9 gram tro? :)

Ja det kan stemme.

Skrevet

Kjøpte på limebeauty.com, betalte 161 kr, veldig fornøyd med det jeg:) enkelt og greit, så lenge en ikke kjøper mer, slipper en å tenke på toll. Og jeg fikk pakken etter ca ei uke..

Gjest Pupsilure
Skrevet
Jeg bruker også Ebay til dette. Pleier å handle fra beauty_within, får kjemperask service der. Jeg bruker Glo Minerals.

Der handler jeg også :) Veldig fornøyd! Ellers tar jeg den butikken som er billigst på eBay, så fremt de har fått mange og god feedback. beauty_within pleier å være billigst. :)

Gjest Gjest_trude_*
Skrevet
Der handler jeg også :) Veldig fornøyd! Ellers tar jeg den butikken som er billigst på eBay, så fremt de har fått mange og god feedback. beauty_within pleier å være billigst. :)

Hallo ! Hva med å skaffe dere en egen hudpleier - som kan bistå dere hele tiden med event hudproblemer etc. Jeg har en her i oslo området - som kommer til og med hjem til meg og leverer på døra! Snakk om service. Jeg har også handla på ebay før - men sluttet etter jeg fikk denne personlige servicen !

Anbefaler flere å prøve det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...