Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Lurer på om snus uten nikotin og tobakk er helt ufarlig? De selger ihvertfall en type i norske butikker i dag, den inneholder bl.a. salmiakk.. Noen som vet? Er dette ufarlig?
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 selges nikotinfri snus? har jeg hverken sett eller hørt om. hva er vitsen med det i såfall? Hvis du tenker på den sorte av typen "mocca"/jentesnus, inneholder den tobakk, og den smaker lakris, så det er samme type salmiakk som i lakris tenker jeg...
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Trådstarter her. Ja, det selges nikotonfri snus. Mener de har det på bl.a. narvesen og noen bensinstasjoner. Vitsen..? Tja.. Hvis man ønsker å slutte kanskje? Så kan man se om det er nikotinet en er avhengig av, eller vanen med å ha noe under leppa;) Nå er det slik at en venn av meg bruker denne (med suksess, sluttet med "vanlig" snus). Men det er lite vits å gå over til denne dersom den inneholder andre, kanskje like farlige stoffer.. Derfor lurer jeg:)
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Dytter denne opp litt jeg! Alle fortjener vel en sjanse nummer to..?
Aeryn Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Svenske tannleger advarer mot nikotinfri snus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå