Gå til innhold

Tenåringen naken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om din tenårings datter/sønn plutselig kom naken inn i stua?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg seriøst blitt bekymret for hennes mentale helse, siden hun er veldig sjenert.

Skrevet

Jeg har ikke sett sønnen min naken siden han var i tiårsalderen, så jeg hadde nok lurt på om han gikk i søvne eller var full. Nevøen min på 15 tusler visst naken rundt hjemme rett som det er. Hvis tenåringen ikke har vist seg naken på lenge og plutselig kom naken ut i stua, hadde jeg spurt hva det var, slik jeg hadde gjort ved all annen unormal oppførsel.

Skrevet

Vel, jeg er godt over tenårene og kan forsåvidt greit tusle ned naken forbi stua om foreldrene mine sitter der. Hvis jeg for eksempel skal ned og hente klær. Og i bare trusa gjør meg hvertfall ingenting.

Men tror kanskje ikke jeg var sånn i de værste tenårene (da gikk jeg ikke engang i bikini på stranda :fnise:), men både før og etter hvertfall.

Vi kan også gjerne gå på do mens noen andre i familen er på badet...

Mulig vi er helt rare :klø:

Skrevet
Mulig vi er helt rare :klø:

Man er jo ikke rar hvis man er vant til å gå rundt naken foran familien. Det som er rart er hvis en tenårig som ikke har vist seg naken siden han/hun kom i puberteten (som er en vanlig tid hvor man begynner å skjule seg for familien) plutselig tropper opp naken i stua. Det blir jo som om jeg skulle komme naken inn i stua foran slekta. (og vi har ingen tradisjon for det).

Skrevet

Vile blitt bekymret dersom en av mine tenåringer kom naken inn i stua. Ville uten tvil bedt han/henne kle på seg, og deretter spørre hvorfor han/hun kom inn sånn.

Skrevet
Hvordan hadde du reagert om din tenårings datter/sønn plutselig kom naken inn i stua?

MIn tenåring har ingen datter/sønn ...

Skrevet

Hadde nok tullet et teppe rundt ham og fulgt ham i i sengen igjen.

Han hadde gått i søvne dersom han kom inn i stuen naken!

Etter at kroppen hans begynte å utvikle seg er han blitt veldig sjenert.

Skrevet

Hadde ikke reagert i det hele tatt. Alle i familien har et helt avslappet forhold til kropp og nakenhet.

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Hvis tenåringens datter eller sønn kom inn i stua naken, hadde jeg vel tatt et pledd rundt den, eller hentet klær, dersom det var kaldt. Gvis det var varmt hadde jeg bare smilt av den lille ungen som for rundt naken. Små barn synes det er morsomt å springe naken rundt.

Skrevet

Jeg må bare si at det er en skrivefeil i tråden. Det skal stå tenåringsdatter/sønn, altså deres tenåring, ikke deres tenåringens barn :)

Jeg kan jo svare selv også da. Jeg hadde ikke reagert. Tror jeg, har ikke barn enda, men har et ganske avslappet forhold til nakenhet så tror ikke jeg ville reagert.

Skrevet
Man er jo ikke rar hvis man er vant til å gå rundt naken foran familien. Det som er rart er hvis en tenårig som ikke har vist seg naken siden han/hun kom i puberteten (som er en vanlig tid hvor man begynner å skjule seg for familien) plutselig tropper opp naken i stua. Det blir jo som om jeg skulle komme naken inn i stua foran slekta. (og vi har ingen tradisjon for det).

Har en tennåringssønn på 17 år - så sier meg 100% ENIG med inlegget ditt Pet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...