Gå til innhold

Det gjør så forbANNA vondt! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke dette. Det er helt jævlig. Han jeg elsker vil ikke ha meg på den måten mer.

Hvordan i helvete skal jeg klare dette?? Alle sier jeg må gi tiden til hjelp. "Tiden leger alle sår". De får meg ut på byn, sender meg fine meldinger, gir meg masse gode råd, gir meg selvtillit, støtter meg osv.

Men til syvende og sist så sitter jeg igjen her aleine, og gråter. Føler for å kaste opp. Er dårlig. Svimmel. Trøtt. Utslitt. Knust. Jeg gråter så masse at jeg har konstant hode pine, det suser og piper hee tiden i hodet mitt. Jeg er kvalm hele tiden. Han går bare rundt i hode mitt. HELE FUCKINGS TIDEN!!!!!!! :grine:

Hvordan skal dette gå? Hvordan kan alle rundt meg si at jeg fortjener MYE bedre?? Hvordan kan de si sånt? Når jeg sitter her og er så forbanna knust som jeg er?

Jeg trenger hjelp, for jeg klarer ikke dette mer :( Vet ikke hvordan jeg skal fortsette livet uten han *gråter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: Kjære deg! Jeg vet så altfor godt hvordan det føles... :( Vil bare si at du ikke er alene. Det er nok sant det de sier, at ting blir bedre med tiden. Men menneskehjernen er ikke alltid i stand til å innse fakta når følelsene våre står i full brann.

Ønsker deg lykke til, og sender varme tanker til alle med kjærlighetssorg. For noen hjelper det å snakke/skrive om det.

Et annet alternativ til hjelp kan være psykolog. Det er ikke for drastisk å gå til psykolog pga kjærlighetssorg. Det er et reelt problem, og det kan føre med seg depresjon og angst .

Skrevet

Jeg vet det ikke hjelper akkurat nå... Men jeg sier det likevel: Det går over!

Kjærlighetssorg er som et slag i ansiktet. Det gjør jævlig vondt, men ikke for alltid.

Hvis du ikke tror du klarer dette alene, så ikke klar det alene... Snakk med legen din, eller venner og familie. Ofte trenger ikke andre å komme med råd. Ofte holder det at den som har det vondt bare får snakke og snakke.

:klemmer:

Skrevet

Har ikke så mye fornuftig å komme med, men har lyst til å gi deg en trøsteklem. Alle som har vært der du er vet hvor vondt det er, og selv om det ikke hjelper å høre det: Du kommer til å bli glad igjen. Garantert. Og du kommer til å finne lykken igjen. I mellomtiden håper jeg du fortsetter å snakke med venner og ta i mot trøst og at du blir med vennene dine på ting selv om du ikke har lyst. :klem:

Gjest bamsêmums^^
Skrevet

Stakkars deg ! :klemmer: Vet akkurat hvordan det er. Men vet du hva? Her for noen uker siden var jeg i akkurat samme situasjon. Men så plutselig en dag raff jeg han igjen, men så kjente jeg at jeg ikke var intresert lenger i det hele. :sjenert: Men nå liker jeg en annen som jeg ikke aner om øler det samme som meg.. men nå vet jeg at viss han ikke gjør det så vil jeg komme over det. Og det vil du også :enig:

Good luck my friend :)

Skrevet

Vet veldig godt hvordan du har det.... :hug:

Snakk med vennene dine, familie, gå til legen hvis det er alt for ille! Trene, gå tur, høre på musikk kan også hjelpe deg.

Skrevet

Ååh, tusen takk dere alle sammen! Jeg blir så gla når jeg får slike tilbakemeldinger. Er derfor kvinneguiden er godt å ha. Jeg vet jeg ikke er aleine, og jeg vet fler har opplevd det sammen.

Har sååå lyst å ringe han, sende han melding. Men no må jeg stoppe med det. Snakket med han idag. Og jeg sa til han at jeg elsket han, men skulle la han gå! Det har jeg sagt flere ganger og, men har liksom ringt eller sendt meld. Men no er det nok, jeg skal ikke det. Må være sterk og ikke gjøre det! Selvom jeg har såå utrolig lyst. Er så rart å vite at han ikke skal være DEN i mitt liv. Jeg vet veldig godt at jeg fortjener en gutt som virkelig elsker meg, og som bare vil ha meg. Syntes alle andre er så heldige som har det slik. Der gutten virkelig elsker jenten sin, og gjør alt i sin makt for hun. Det ssmelter meg helt!

Idag har vært en tung dag. Har felt mange tårer, og ser helt for jævlig ut. Hehe. Men jeg må bare huske på at jeg faktisk ER en pen jente. For det er jeg. Jeg er driiit sjarmerende, veldig romantisk, er veldig stolt av rompen min. Sa jeg at jeg er veeeeldig sjarmerende? Og søt? :sjenert:

Er så lett å huske de negative tingene om seg selv når du er i en slik situasjon. Men jeg gjorde alt for denne gutten. Gidde hele meg. Jeg sto på 24 timer i døgnet for å vise han min kjærlighet. Føler meg litt tom no, på en måte, føler hele meg er hos han. Og jeg vil ha meg tilbake! :unsure:

Får helt fnatt av å tenke på at jeg liksom MÅ gå videre - UTEN han! Uuee!

Skrevet

Det er helt normalt å lure på hvordan du skal komme deg videre, og om du noengang vil gjøre det.

Det er ingen trøst å si at det går over, for det kan du ikke forestille deg akkurat nå, likevel.

Det er viktig at du ikke blir sittende inne og graver deg ned i sorgen, men kom deg ut og finn på ting, opplev livet, selv om du helst vil ligge under dyna hele dagen.

Det er ingen løsning.

En dag, selv om du ikke tror på det akkurat nå, vil du merke at du sørger litt mindre.

Skrevet

Jeg skjønner så godt hvordan du har det!

Det eneste som lindrer i noen grad er tid og i mellomtiden må du bare bruke vennene dine for det de er verdt. Tøm sjela di, gråt og ras - få det ut. Men delta også på det de forsøker å dra deg med på og husk at det er lov å være glad en liten time sjøl om du er aller mest trist inni.

Lykke til!

Skrevet

Såsant de ikkje er siamesiske tvillingar kjem du til leve fint vidare. Ikkje desto mindre er det vondt i byrjinga. Eg driv ikkje med klemming slik utan vidare, men eg sender deg eit trøysteknurr! :-)

Skrevet

Føler jeg ikke har så mange nye gode råd og komme med, men henger meg på dem som sier: snakk om det! Ikke sitt hjemme og sørge, men bli med ut på ting. Tilbring tiden sammen med venner og familie du trives sammen med. Selv om du ikke tror det nå, så går dette over.

Sender over en :klemmer:

Skrevet

Skriver under på det som er sagt, og håper du ikke stenger deg selv inne. Har en tendens til å gjøre det selv, men det hjelper fint lite i lengden. Åååå, føler med deg.. Lykke til! :klem:

Skrevet (endret)

Kjipt nok! Hvis det er noen trøst så er vi mange som aldri har opplevd annet enn motgang i kjærlighetslivet

Endret av Gregers
Gjest Pupsilure
Skrevet

:klem: Hvis det er noen trøst, så hadde jeg det akkurat sånn for bare tre år siden. Skjønte ikke hvordan jeg skulle klare meg uten han. Det er jævlig! Men vet du hva? Det går faktisk over... :) Nå er jeg forlovet, skal gifte meg om 9 mnd, har kjøpt leilighet med nye kjæresten, og er lykkeligere nå enn jeg var med eksen, selv om jeg ikke trodde det fantes noen bedre enn han.

:klem:

Skrevet

Uff, forstår hvordan du har det.. Er en så vanvittig vond, tom og ensom følelse. Men som alle sier, tro du meg - det går over! En dag oppdager du at det ikke gjør like vondt lenger.

Det som hjalp meg var først å gråte meg meg halvt i hjel og høre på trist musikk og rive i stykker kort fra han og alt det der. Bare få alt ut. Og deretter var jeg myye sammen med venner. Jeg merket hvor godt det var å ha selskap, og ikke sitte alene og tenke på hvor mye man savner eksen sin. Og uten at man merker det tenker man bare mindre og mindre på den personen.

Håper du får det bra snart :klem:

Skrevet

Ignorer han totalt så skal du se at pipen hans får en annen låt.

Lat som du driter i hele han når du ser han mm.

Da er det han som kommer etter deg;) men ikke føy deg for guds skyld.La han evt jobbe for å få deg! Smil til han og vær normalt høffli, men inget mere.

Skrevet

Ta deg selv i nakken og rett deg opp i ryggen. Se deg i speilet og si til deg selv at "Om han virkelig mener han kan få bedre enn meg, så er det jo hans tap. Synd for han!"

Jeg snakker av erfaring. Jeg er igjennom samme greia selv. Har nettopp kommet over gråteperioden og prøver å tenke rasjonelt igjen. Det er ikke alltid like lett, men jeg ønsker heller ikke at han skal tro/vite at han har meg rundt lillefingeren mer. Jeg er en bra jente og jeg vet at jeg kan få en bra mann, når den tid kommer. Jeg skal ikke si til deg at "det finnes andre menn der ute", for det er det siste jeg selv ønsker å høre nå. Vær singel. Vær stolt over deg selv og glem han. Om han mener du ikke er bra nok for han, så er ikke han bra nok for deg heller.

Reis deg opp jente. :):klem:

Skrevet

Hvordan går det, TittTitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...