Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 No for tida koster jo nærast alt penger, slik at det vert ein 200 lapp her og ein 100 lapp her. I det lange løp vert det ein del penger av det, og eg lurer difor på om nokon her har tips til ting eg og kjærasten min kan finne på som ikkje koster noko? Til no så har det blitt litt turar og filmsjåing heime, men det kunne vore kjekt å funne på noko anna enn det òg til ein forandring
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Vi liker å gå å kikke i dyrebutikker. Vi er begge veldig glade i dyr, men har ikke mulighet til å ha dyr for øyeblikket. Det var tidligere mulighet til å komme å ha omgang med dyra i dyrebeskyttelsen da de ofte ikke har nok folk som jobber der til å gi den sosiale omgangen med dyra som de behøver, så det gjorde vi i en periode. Kanskje finnes det noe slikt hos dere? Her var det slik at vi bare kunne ta kontakt når vi ville, og vi bodde ganske nær så det var lett å bare stikke innom i åpniingstia. Ellers har vi av og til frokost/lunch i henga sammen med venner. Alle tar med et pålegg hver feks så har vi en skikkelig luksusfrokost som nesten ikke koster noe. Å bake sammen er også koselig. En pose med mel og gjer koster ikke mye, men kan være ganske koselig. Spillkvelder med venner er koselig. Alle tar med de brettspillene de har. Poppkorn koster lite og kan poppes sammen, husk smør. MMMM. Ellers er det mye turgåing og filmseing her hos oss også. I helga kjøper vi gjerne inn ei billig flaske vin som vi deler for å få litt mer luksusfølelse og helgefølelse over kvelden. Eller hjemmelaget guacomole og salsa, som gir masse kos til en billig penge. Det handler egentlig om hva man kan få ut av en 50/100 lapp til helgen om man vet å forvalte den og sette pris på det lille ekstra i hverdagen.
Thelma Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Nå på høsten så er det deilig å gå i fjellet. DNT har masse hytter en kan gå til som ikke koster mye. Ta deg en tur på turistkontoret og se hva de har i nærheten der du bor.
Gjest Tigress Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Sjekk ut hyttene til Statskog, dei er ofte gratis å bruke. DNT-hyttene er rimelege, men ei overnatting kostar ofte bortimot 200,- og i tillegg kjem jo mat og transport.
Gjest Gjest - TS Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Takk for tipsa:) Hyttetur skal me faktisk på snart. Familien min eiger ei koseleg hytte blant fleire fiskevatn på fjellet, så eg trur det kan verte kjekt!
Gjest Imella Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Sjekk ut hyttene til Statskog, dei er ofte gratis å bruke. DNT-hyttene er rimelege, men ei overnatting kostar ofte bortimot 200,- og i tillegg kjem jo mat og transport. Supert )
Chianty Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Telt tur i fjellet, ikke bare en forandring men spennende også Luch i det fri,den var vel koselig ? hehe vindus-shope.. det er kult det også, serlig i dyrebutikker eller hva med en kjøretur.. mye spennende der også, men fantasien på spill. har dere ikke bil ta bussen
Gjest Gjest_Solstorm_* Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Dere kan spille spill!!!! Kortspill og brettspill. Gøye eller hjerne-trimmende.. sjekk nettsider.. Teamaftener, salsa pg margaritas, litt dansing, kostymer.. Lån singstar av noen.. Ta mimrekveld, fortell om starten på forholdet, hva dere tenkte, flaue ting. Dra ut, sitt et sted å kikk på månen, på taket eller utsiktsplass. Gjør noe godt for noen andre. Veldedig arbeid, spør kirken, bymisjonen, fattighuset eller lignende. Finn en hobby, tren sammen.. Jeg burde hatt kjæreste altså.. Jeg gleder meg enormt til det skjer. Klem fra meg! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå