tante fiolett Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har veldig lyst på denne kjolen - men så kan de ikke levere den før langt uti oktober, og jeg vil ha den nå http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...SearchBackLink= Har noen sett liknende kjole i butikk? Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 De har en lignende på gina tricot. Men den har bare blomster nede. Ellers er fasongen ganske lik. Litt kortere er den nok, men veldig fin:) (svart)
Suzy Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Er det ikke en maken en i artikkelen "kjoler du kan puste i" på magasinet?
tante fiolett Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 De har en lignende på gina tricot. Men den har bare blomster nede. Ellers er fasongen ganske lik. Litt kortere er den nok, men veldig fin:) (svart) Takk, skal ta en tur på Gina Tricot
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Du kan gamble på at LaRedoute leverer før tiden. Jeg bestilte en sommerkjole i våres, men så ikke før jeg hadde bestilt at den ikke kunne leveres før i august. Litt kjedelig da jeg hadde tenkt å ha den i sommerferien, men men. Kjolen kom i juni den :-) og ble med i sommerferiegarderoben. Så du kan jo ta sjansen, hvis du ikke finner den på GT istedenfor da.
tante fiolett Skrevet 11. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2008 Du kan gamble på at LaRedoute leverer før tiden. Jeg bestilte en sommerkjole i våres, men så ikke før jeg hadde bestilt at den ikke kunne leveres før i august. Litt kjedelig da jeg hadde tenkt å ha den i sommerferien, men men. Kjolen kom i juni den :-) og ble med i sommerferiegarderoben. Så du kan jo ta sjansen, hvis du ikke finner den på GT istedenfor da. Hm, ja, kanskje jeg skal prøve det - siden det jo er den kjolen jeg egentlig vil ha - før jeg reiser på ferie om 1 måned. Takk for tips igjen
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Kan være verdt å sjekke den ut:) Hadde nemlig også lyst på den du har tenkt å bestille, men droppet det pga lang levering. Synd den på gina ikke passet over brystet:( (så har du store bryst passer den dessverre ikke) ellers er det jo halve prisen da om den skulle passe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå