Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #1 Skrevet 12. april 2002 Jeg bare lurer Skal dere drikke alkohol på dagen ? Jeg har bestemt meg for at jeg skal kjøre alkohol fritt denne dagen. Så hva skal dere gjøre 12
Anette01Juni Skrevet 12. april 2002 #2 Skrevet 12. april 2002 Jeg kommer nok til å drikke alkohol, men ikke på noen måte slik at jeg blir full. Har lyst til å ha et klart minne om denne dagen Uansett tror jeg at jeg vil prøve å innta minst mulig drikke...du kan jo si at det blir et litt større prosjekt å gå på toalettet enn vanlig
HMSP Skrevet 12. april 2002 #3 Skrevet 12. april 2002 Vi skal server alkohol til maten, men jeg liker ikke alkohol og kommer til å drikke alkoholfritt. Synes det går helt greit. Vanskelig å si hva jeg ville ha gjort hvis jeg hadde drukket alkohol. Tror at det i såfall kun hadde blitt små mengder. Lykke til12
Elma Skrevet 12. april 2002 #4 Skrevet 12. april 2002 Jeg skal ikke kjøre alkoholfritt. Jeg skal nyte champagne og vin i det lystige selskapet. Tror jeg slapper bedre av samt roer nervene før jeg skal synge event. holde tale til min kjære
Mrs. B Skrevet 12. april 2002 #5 Skrevet 12. april 2002 Jeg er heller ikke den som drikker noe særlig. Kommer nok til å ha vin til maten som alle andre, men kommer ikke til å bestille drinker i baren etterpå. 12
lucy Skrevet 12. april 2002 #6 Skrevet 12. april 2002 Kommer helt sikkert til å drikke alkohol under middagen, og kanskje en drink etter maten. Skal ikke være full, men nyte hele dagen og kvelden... Og så kommer jo bryllupsnatta, og man må jo være våken til det også...12
Gjest KristinK Skrevet 12. april 2002 #7 Skrevet 12. april 2002 Jeg kommer naturligvis til å ta et par glass vin til maten, men noe stort mer enn dette tror jeg ikke det blir. Jeg ønsker ikke å bli snevet av beruset på denne dagen, så da holder jeg meg heller til bare litt. Skal i tillegg passe på å drikke masse vann til maten!12
Tiger Skrevet 12. april 2002 #8 Skrevet 12. april 2002 For min del tror jeg dette vil regulere seg selv. Vi gifter oss ikke før klokken tre, og mens de andre drikker champagne er vi hos fotografen. I bilen fra kirka skal vi ha matpakke i stedet for champagne -vi har sikkert ikke fått tid til å spise noe særlig den dagen, så jeg tror det kan være fornuftig. Middag starter klokken seks, og da vil jeg nyte (!) vin til maten. Etter middag er det brudevals og andre "pliktdanser", kakeskjæring og sirkulering blandt gjestene. Det sier seg selv at jeg ikke kan gå og vase rundt med et glass i hånda.
Anede Skrevet 12. april 2002 #9 Skrevet 12. april 2002 Vi er kristne og kjører det derfor alkoholfritt.. klemz
Olympia Skrevet 12. april 2002 #10 Skrevet 12. april 2002 Vi skal ha alkoholfritt bryllup.Både fordi det er så tidlig på ettermiddagen,og fordi det kommer mange små barn på festen.
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #11 Skrevet 12. april 2002 Jeg er også kristen, men er det ærlig talt da en selvfølge å kjøre alkoholfritt?
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #12 Skrevet 12. april 2002 Glemte å si at det skal være alkohol servering på festen og vi deler ut bonger, men da jeg tåler heller lite så vil jeg ikke vippe helt av pinnen Er også Katolsk Kristen så det er ikke grunnen til at jeg holder meg borte fra alkoholen. Bare litt artig å høre hva dere andre gjør 12
Rose Skrevet 12. april 2002 #13 Skrevet 12. april 2002 Enig med anomymt - det var alkohol i bryllupet i Kanan også i følge Bibelen hvor Jesus laget vin av vann, så argumentet om at vi er kristen derfor kjører vi alkoholfritt er noe merkelig. Men det var kanskje ikke ment helt slik. Jeg er klin ederu hele tiden jeg og vil være det på bryllupet. Satser på lykkerusen!!! Men vi serverer alkohol i bryllupet vårt ja til de som måtte ønske det.
prinsessa Skrevet 12. april 2002 #14 Skrevet 12. april 2002 Hei Jeg drakk alkohol under middagen og etterpå. Og stengte hageteltet kl.03.40, vi var blandt de siste som gikk. Men vi hadde mer en fest enn et ordinert bryllup også. Var ikke noe særlig stif, selv om det var taler osv. Var enkelt må nok velge selv om de vil drikke eller ikke. Men jeg syns at det ikke er noe særlig sjarmerende med en ravende full brud. Men litt drikking går jo ann, så går brudevalsen så mye lettere også. Men så skal jeg fortelle om han jeg gifta meg med. Han drikker aldri sprit til vanlig og utover kvelden sånn ved 2 tia, begynte han å drikke sprit. Så han ble kanonfull, egentlig så ble jeg ikke sinna for han var bare morsom og dansa og det var nesten bare vennene våre som var igjen. Så når kl. var 03.30 skulle vi legge oss da, brudgommen lå og spydde ute på badet. Og når han var ferdig med det sov jeg. Og morgen etter våknet jeg med spy i senga!! Og en mann som var så fullesjuk som han aldri hadde vært før. Når jeg tenker på det nå er det helt utrolig at jeg ikke ble mer sinna på han. Faktisk tok jeg det ganske humorisktik. Så nå har jeg iallefall en morsom historie og fortelle fremtidige barn og barnebarn. Heldigvis fikk vi en fantastik romantisk bryllupsreise der vi fikk tatt igjen bryllupsnatta!
Mines Skrevet 12. april 2002 #15 Skrevet 12. april 2002 Klart jeg skal nyte vin og champagne! I moderate mengder selvsagt - lite sjarmerende med en bedugget brud.
Gjest perle Skrevet 12. april 2002 #16 Skrevet 12. april 2002 Jeg har tenkt å både litt champagne før vielsen (et lite glass hod frisøren), vin til maten og sikkert en avec til kaffen. Er da såpass gammel at jeg har litt peil på hvor mye jeg tåler uten å bli hverken bedugget eller susete. Det er jo forskjellig hvor mye folk er vant til å drikke, og det skal jo ikke være en fyllefest, men god vin til god mat i godt selksap gleder jeg meg stort til!! Og ja, jeg er også kristen...
Anki1971 Skrevet 12. april 2002 #17 Skrevet 12. april 2002 Jeg drikker veldig lite til vanlig, men jeg skal da ta meg et glass av velkomstdrikken i hvert fall. Og litt vin til å skåle med Men det blir neppe masse jeg kommer til å drikke. Nå skal vi kun servere velkomstdrikk,øl og vin til maten, pluss at det blir satt fram øl og vin senere på kvelden. Og så serverer vi cognac og likør. Drinker skal vi ikke ha.12
viwi Skrevet 12. april 2002 #18 Skrevet 12. april 2002 Jeg tror nok jeg iallfall skal smake på champagnen som sannsynligvis blir sprettet når vi ankommer lokalet. til maten tror jeg det blir mineralvann. Etterpå tror jeg egentlig at jeg ikke lenger har lyst på alkohol-Klarer meg veldig fint uten den dagen. Er jo og litt redd for å søle på kjolen. Han en tendens til å være klønete når jeg absolutt ikke må
totr Skrevet 12. april 2002 #19 Skrevet 12. april 2002 Ikke alkoholfritt, nei! Jeg klarer å styre drikkeinntaket mitt, og kjenner på meg når det er nok, så det gikk helt fint å drikke litt. vi hadde tidlig vielse, og champagnen ble servert allerede kl.13.30. Drakk flere glass enn jeg hadde tenkt, men kjente lite til det. Det ble servert mat i mottagelsen allerede klokken 14.00, med mere drikke. Mat hjelper jo heldigvis på at man ikke blir overstadig. Så hadde vi en pause før middagen, og da drakk jeg litt aperitiff, 1/2 glass hvitvin til forretten og bare 1 1/2 glass rødvin (store) til middagen. Middagen varte i 4 timer, så det var akkurat passe for meg. Nå er ikke jeg noe avec-menneske, så etter dette drakk jeg bare vann og brus. Det gikk helt fint, jeg ble ikke beruset, og klarte å oppføre meg. Likevel var jeg så trøtt når vi kom på hotellet at jeg orket ikke annet enn å sove.12
jbkaarud Skrevet 12. april 2002 #20 Skrevet 12. april 2002 Vi skal ha vin til maten og kaffe avec etterpå. Jeg kommer til å drikke vin til maten, men cognac eller likør er jeg ikke glad i og vil derfor sikkert ikke drikke det. Allikevel kommer nok alle til å begrense seg fordi vi har ettermiddagsbryllup og det er mange barn som skal være med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå