Gjest nyforelsket Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har en ny kjæreste, og vi får det ikke helt til seksuelt. Vi bor i en liten bygd, og har mange felles venner! Vet ikke helt om jeg skal trekke meg ut eller ikke... kan det bli bedre? Jeg får ikke til å komme.. Han kommer på under to minutter når han er inne i meg.. Han har relativt mindre størrelse på penis enn jeg er vandt til, men lar ikke det hindre meg i å være sammen med han. Men vi får ikke testet ut teknikker heller, for på to min kommer han. Jeg klarer ikke kjenne at han kommer inni meg heller (det pleier å tenne meg)... ...er dette sexlivet jeg skal satse livet mitt på?? hmm, vil ikke ha bitre gutter med liten tiss som skal bruse ut sin bitterhet nå..
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Vel,forbered deg på svar som forteller deg at du på ingen måte må hindre din partners orgasme ved å forvente at han tar pauser eller trener på å bli mer utholdende. Han må få lov til å være slik han er hele livet og det er ikke hans problem at han kommer og ikke du. Det er ditt problem at du ikke kommer på 2 minutter og han behøver ikke ta hensyn til deg i det hele tatt. Sånn,skrevet og vedtatt. (Men,*hvisker i kroken*, kanskje du kan fortelle han at du gjerne vil ha mer forspill og spørre han om han kan hjelpe deg litt med hender eller tunge? Om han er positiv til dette så kanskje han også kan forestille seg at det er et problem for deg og til og med ta pauser og variere stillinger mer slik at fokuset blir på dere begge når dere har sex og ikke bare på han.) Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Problemet er ikke at han kommer men at du ikke blir tilfredsstillt. Er det slik at sexen er over med en gang når han har kommet? Det går jo ann å ha oralsex først, slik at du kan tilfredsstilles på den måten, gi ham oralsex først slik at han allerede har kommet en gang før samleiet det har erfaringsmessig for meg forlenget samleiet. Det er klart at om samleiet er veldig viktig for deg, men han da kommer og det hele avsluttes så er jo det et problem, men problemet ligger ikke hovedsakelig i at han kommer for fort. Dersom fokuset er på at han kommer for fort så er det hele hans skyld, og sex er ikke den ene eller den andres skyld men et samspill hvor dere BEGGE må lære dere å fungere sammen slik at begge blir tilfredsstillt. Dersom han har kommet før samleiet, eller at dere kan ha flere samleier, vil ikke det å holde tilbake litt/start stopp teknikker etc. under samleiet etterpå/en gang til være å hindre hans orgasme. Det vil i teorien være å forlenge også hans nytelse og å forlenge sexen generellt, for dere begge. Hos oss er problemet motsatt, hvor jeg ikke klarer å ha så lange samleier som han ønsker og behøver (da pga smerte og ikke orgamse, men i teorien er det det samme problemet hvor den ene ikke blir tilfredsstillt som en ønsker), så da har vi såpass lange forspill (egentlig liker jeg ikke det ordet for det legger opp til at penetreringen er hoveddel og det er den ikke, behøver ikke å være) har mye oralsex etc. Vi har gjerne penetrering tidlig når han er ganske kåt slik at han kan komme fortere og samleiet da per def. varer så lenge han ønsker, for så å fortsette med oralsex etc. slik at vi begge får lenger tid sammen og begge får nyte. For dere blir det kanskje å snu på dette mønsteret, slik at han er litt "mett" under selve prenetreringen og det da kanskje varer lenger. Til gjest over, poenget er ikke at det handler om å nekte ham sin orgasme og at man ikke har rett til det. Poenget er at i og for seg er det ikke galt at den ene kommer fortere enn den andre, begge parter har rett på å få orgasme når den kommer og det er galt om den ene parten til stadighet må holde tilbake fordi sexen da ikke lenger handler om nytelse men om prestasjon og det er ikke bra. Dersom man snur på problemstillingen og fokuserer på at penetreringen varer litt krort og at sexen gjerne er over ettar at han har fått sin første orgasme så er ikke fokuset på at han kommer for tidlig men at sexen i seg selv blir kort. Da må man finne tekknikker til hvordan man kan samkjøre begges tenningsmønster bedre slik at begge parter blir tilfredsstillt.
Gjest minimia Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 hmm, vil ikke ha bitre gutter med liten tiss som skal bruse ut sin bitterhet nå.. Vel,forbered deg på svar som forteller deg at du på ingen måte må hindre din partners orgasme ved å forvente at han tar pauser eller trener på å bli mer utholdende. Han må få lov til å være slik han er hele livet og det er ikke hans problem at han kommer og ikke du. Det er ditt problem at du ikke kommer på 2 minutter og han behøver ikke ta hensyn til deg i det hele tatt. Sånn,skrevet og vedtatt.Jalp kommer nok hvert øyeblikk nå.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Til gjest over, poenget er ikke at det handler om å nekte ham sin orgasme og at man ikke har rett til det. Poenget er at i og for seg er det ikke galt at den ene kommer fortere enn den andre, begge parter har rett på å få orgasme når den kommer og det er galt om den ene parten til stadighet må holde tilbake fordi sexen da ikke lenger handler om nytelse men om prestasjon og det er ikke bra. Dersom man snur på problemstillingen og fokuserer på at penetreringen varer litt krort og at sexen gjerne er over ettar at han har fått sin første orgasme så er ikke fokuset på at han kommer for tidlig men at sexen i seg selv blir kort. Da må man finne tekknikker til hvordan man kan samkjøre begges tenningsmønster bedre slik at begge parter blir tilfredsstillt. Joda,den biten der er helt grei. Samspill er alfa og omega. Mitt,litt satt på spissen poeng,er at selv å ymte frempå om penetrering som er ..tja...ikke fullt så langvarig,eller manglende forspill for den saks skyld,det er et stort FY-FY blandt enkelte her inne. Mannen må få nyte uten at kvinner forventer noe.At begge parter skal bli tilfredstillt er ikke mannens problem.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå