Gjest Meritte Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei Begynnte å jobbe på ett kontor når jeg var 22 år gamel der fikk jeg en mannlig sjef. Vi hadde altid god tone, og ett frofisjonelt forhold. Etter ca 2 år bestemte jeg meg for at jeg måtte finn meg en annen jobb (den stillingen var bare middlertidig) Det var på denne tiden jeg begynnte å skjønne at han likte meg litt mer en som bare en ansatt. På min avskjedsfest fikk jeg det bekreftet. Hadde likt han en stund da jeg også. Nå bor vi sammen og venter barn. Har alltid blitt advart mot å bli sammen med overordnede grunnet konflikter på jobben. Jeg sluttet jo i jobben da vi ble sammen, og han er ikke lenger min sjef. Men jeg fikk også advarsler at dette kunne bli ett vanskelig forhold grunnet vår hitorie som sjef og ansatt. Han er 10 år eldre en meg, og vi har det kjempe fint. Møter stadig folk som rynker litt på nesen når jeg sier hvem jeg er sammen med. Alle fikk litt ektra stor øyne i begynnelsen når vi ble sammen. Skjønner ikke helt dette. Jeg jobbet ikke for han mer. Er det virkelig litt tabu og bli sammen med tid sjef??
Titti72 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jøje meg.... Må si du har noen merkelige personer rundt deg! Dette kan da ikke være et problem? Hvis han er en veldig dominerende person, så kan fortiden deres kanskje ikke være av den beste, men har du bein i nesa så gjør da det ingen ting. Jeg syns det høres mye "værre" ut med de som dater folk fra nettet, og ender opp som samboerer etter kort tid.
Chianty Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Alder ingen hindring. syndtes du ikke skal bry deg om alle andre -dem har jo ikke noe med hvem du er sammen med .. kjempe flott vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå