ithilien Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 skal starte på south beach dietten nå til uken å ønsker å høre fra andre som har gått / går på denne. Har tidligere hatt endel vekttap med pulverdietter ol. men har endelig kommet til fornuft å funnet ut at en total endring i kosthold vil være mer fornuftig. ønsker å gå ned ca 8 kg. noen som har erfaring med south beach som de vil dele md meg ?
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Jeg brukte south beach i begynnelsen på min store livsstilsomlegging (fra og med januar 2007). Har til sammen gått ned nærmere 20 kg (om en opp igjen 2-3 i sommer etter at jeg ble gravid ) Dette var noe som fungerte veldig bra for meg. Og selv om jeg nå har begynt å leve "normalt" igjen har jeg tatt med meg mye av tankesettet fra south beach inn i min nye livsstil. Ser litt annerledes på sundt/usundt nå.
Agurk Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Søk på south beach her i forumet, så får du en hel haug med svar. Lykke til med SB- du får garantert fantastiske resultater!!
Gjest tasha Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 jeg begynte idag.. skal prøve å blogge. sukkerspinnogingenting.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå