Gå til innhold

Parfymer

Gjest Gjest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken parfyme skal du ha på deg når du gifter deg? eller hvilken hadde du på når du giftet deg?

Var det en spesiell tanke bak at du valgte akkurat denne?

Jeg lurer på om jeg skal ha på meg den parfymen som jeg brukte da vi møttes og den første tiden. Vi gifter oss i mai til neste år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gifteklar_*
Skrevet

Tror jeg enten bruker en parfyme jeg alltid har brukt (også i den første tiden vi ble sammen), eller så bruker jeg en parfyme jeg har fått av mannen som han valgte helt selv. Tror de færreste registrerer hvilken parfyme bruden har på seg på bryllupsdagen, men det er jo en spesiell dag hvor det er særs viktig å føle seg vel fra topp til tå! :)

Skrevet

Jag hade en normal, vanlig och diskret vardagsparfym som jag vet att mannen tycker mycket om. Jag ville lukta MIG och inte av en ny och okänd parfym

Skrevet

Jeg brukte favorittparfymen min, som jeg har brukt ved "finere" anledninger siden mannen og jeg ble sammen.

"Wish" heter den, fra Chopard.

Det er vel i tillegg den eneste parfymen mannen faktisk kjenner igjen, og liker. ;)

Skrevet

Jeg brukte denjeghar brukt i flere år nå: cool water ra davidoff.

Følte ikke denne dagen var den rette til å prøve noe nytt. Dessuten er den parfymen lett og diskret, som jeg syns var kjekt på en slik dag hvor en klemmer x antall personer....

Skrevet
Jeg lurer på om jeg skal ha på meg den parfymen som jeg brukte da vi møttes og den første tiden. Vi gifter oss i mai til neste år.

Vil mannen din kjenne igjen denne parfymen? Uansett så bør du teste den før bryllupet. Kroppen din kan ha forandret seg slik at lukten er annerledes på deg nå enn før.

Jeg ville gått for yndlingsparfymen hans.

Skrevet

Jeg brukte Touch of pink fra LaCoste. Den er en av mine favoritter :)

Skrevet (endret)

Jeg brukte Versace "Bright Crystal". Fordi den lukter litt romantisk og "snilt" og jeg føler den lukter "meg".

Endret av Ginen
Skrevet

Om det fortsatt er favoritten når den tid kommer blir det vel The One - D&G :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg brukte Bulgari Omnia Crystalline- lett, frisk og nydelig:)

Skrevet

Jeg brukte favorittparfymen min, j'adore fra Dior. Det som er ekstra spesielt med denne er at det er en parfyme mannen min kjøpte til meg etter at vi hadde vært sammen i to år.

Jeg samler på parfymer, og han hadde aldri turt å kjøpe parfyme til meg, hverken før eller senere. Men denne gangen hadde han vært på reise i utlandet, og hadde blitt "overfalt" av en slik person som står og reklamerer for parfyme på flyplasser. Han synes den passet veldig godt til meg, og valgte, under stor tvil, å kjøpe den med hjem i gave. Utrolig nok var dette en parfyme jeg ikke hadde fått meg at hadde kommet på markedet og aldri hadde prøvd, men som likevel var en av de beste jeg hadde luktet.

Så da var jo valget for bryllupsparfyme opplagt.

Skrevet

Jeg brukte L de Lolita Lempicka, favorittparfymen min :) Den er det mannen som kjøpte til meg sommeren før vi giftet oss, så den er spesiell.

Skrevet (endret)

Jeg kommer nok til å gå for body spray..

Biotherm sin nydelige aprikos krem og body spray, i tillegg har kremen fine partikler i seg som skimmrer :)

Perfekt for meg!

Pluss at elskeden elsker den!! ;)

Endret av -Sukkerspinn
Skrevet

Jeg brukte Chance fra Chanel. Rett og slett fordi den lukter fantastisk godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...