Gå til innhold

Den største og minste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du huske den største og minste penisen du har hatt sex med?

Apropos disse størrelsetrådene. Må si jeg ikke har lagt merke til noen som har skilt seg sååå mye ut, men antar andre har det...

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke. Jeg ser og kjenner ikke så stor forskjell. Jeg husker at den første jeg hadde meget dårlig sex med, som også var den andre jeg hadde sex med hadde liten penis. Det hadde ikke noe med penisen å gjøre, men med mannen. Senere har jeg hatt sex med menn som sikkert ikke har hatt større enn ham, men som har vært fantastiske elskere.

Jeg tenderer mot å huske det.

Gjest Gjest_LilleTrille_*
Skrevet

Å jo om jeg husker enkelte bedre enn andre! Den minste var......KJEMPELITEN, tynn og kort. Jeg runket ham med tommel og pekefinger og da er det smått. (Merkelig nok hadde han en voldsom sprut men det har tydeligvis ikke no med str å gjøre). Det var omtrent umulig å kjenne ham inni meg og da blir det kjedelig sex. De fleste er helt greie med små avvik hit el dit. Den STØRSTE var ganske lang og utrolig tjukk og litt skummel første gang. En skikkelig kuk med digert og svulmende hode som var like himmelsk å kjenne trenge inn som å suge på. Men det ble litt slitsomt siden jeg måtte være overkåt for at det ikke skulle gjøre vondt. Jeg er singel for tiden men ønsker vel at min neste kjæreste skal være normal. Men når jeg koser med meg selv tenker jeg på den svære....... :sjenert:

Skrevet

Vet du, det aner jeg ikke...

Husker en som var liten, men det var mest at han var en sånn kaninknuller og det gjorde det hele utrolig uinteressant :forvirret:

Utover det så husker jeg vel aller best den siste - som er den beste og blir stadig bedre :nigo:

Skrevet
Husker en som var liten, men det var mest at han var en sånn kaninknuller og det gjorde det hele utrolig uinteressant :forvirret:

Haha.. samme her :ler: Størrelsen er meg egentlig likegyldig, men når en setter i gang som en annen kanin, da husker man det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...