Retz Skrevet 6. juni 2003 #1 Skrevet 6. juni 2003 Kan moderatorene vennligst slette alle tråder om kommende skattepenger? NÅ! We are not amused. :evil:
Gjest Pjusk Skrevet 6. juni 2003 #4 Skrevet 6. juni 2003 Jeg skulle jo fiske to haier til deg, Retz! Hjelper det ikke på humøret?
Mette Skrevet 6. juni 2003 #5 Skrevet 6. juni 2003 Enig med deg, men man må bare prøve å glede seg på andre sine vegne. Neste gang er det kanskje vår tur????!!!!
Retz Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2003 Ja, det var sant, Pjusk. Nå føler jeg meg bedre. To schwære av typen Jafs 1,2,3 & 4, takk. Jeg skal forresten på fisketur i helga. Breiflabbfisketur.
myagi Skrevet 6. juni 2003 #7 Skrevet 6. juni 2003 Mmmm. Gleder meg til nylaget breiflabb med namnam tilbehør. For vi får vel smake?!
Retz Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2003 Jadda, alle får smake. Når jeg fanger den. Dette blir sånn ca forsøk nr 743. :utholdende som faen:
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #10 Skrevet 6. juni 2003 ......jeg får igjen masse jeg *Gni salt i såret*
Retz Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2003 Kanskje du bruker feil agn? :hjelpsom: Hmm, du sier noe. På tide å smelle til med ei heftig skinkesteik? Merete: Smella på deg! :knurre:
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #12 Skrevet 6. juni 2003 Kanskje Merete kunne være et passende agn.....?? Lille meg
Retz Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2003 Enig med deg' date=' men man må bare prøve å glede seg på andre sine vegne. Neste gang er det kanskje vår tur????!!!![/quote'] Jeg er altfor smålig og misunnelig til å klare den biten, Remyline. :utleverende og patetisk: Gjest: Skinka til Merete er herved dødsdømt.
OppNed Skrevet 6. juni 2003 #14 Skrevet 6. juni 2003 Pssst....Retz... det heter ikke GRMFR Det heter SKMPF Tenkte bare å nevne det, sånn i forbifarten. Er det ikke deilig å kjenne på; hvordan vi lærer noe nytt heeeele tiden???? aiken
Arnie Skrevet 6. juni 2003 #15 Skrevet 6. juni 2003 ...og da kan vi vel like godt følge opp forumets petimeter og nevne for henne at hun ikke heter aiken, men Maiken!
OppNed Skrevet 6. juni 2003 #16 Skrevet 6. juni 2003 :o Hey!!! Det er trendy for tiden, ihvertfall på KG å bytte identiteter. Si hadetbra og farvel og lage en real avskjedsfest, for så å reise seg opp som en fugl Phoenix med nytt nick. Hvorfor måtte du avsløre meg da? Tenkte jeg kunne begynne å skrive en masse crap under et annet nick, jeg. Kalle meg aiken istedetfor. Og satse på at ingen kjente igjen avataren min. At alle ble så sinte og blendet av aggresjon at de ikke fanget dette opp, hvis du skjønner. Dårlig gjort. Skmpf!!! _________ aiken
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #17 Skrevet 6. juni 2003 Kanskje Merete kunne være et passende agn.....?? Lille meg Tror jeg kjøper et kjempeeffektivt agn for alle pengene jeg får jeg..... Gjest: Skinka til Merete er herved dødsdømt. Den faste smellvakre skinka mi er nok ikke så god for fisken Slår til med no stort for skattepenga heller jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå