Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaringer ved bruk av klarsyn for å finne ut av utroskap? Jeg vurderer å kontakte en som har disse evnene, men hvor finner jeg en som er seriøs og som virkelig har disse evnene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en såkalt klarsynt (ikke synsk), og jeg må bare si: kast ikke bort pengene dine på noe slikt.

Ingen klarsynte vil kunne vite med sikkerhet om utroskap har funnet sted dersom de ikke kjente personene personlig, og ingen klarsynte med respekt for seg selv ville tatt på seg en slik oppgave!

Skrevet
Jeg er en såkalt klarsynt (ikke synsk), og jeg må bare si: kast ikke bort pengene dine på noe slikt.

Ingen klarsynte vil kunne vite med sikkerhet om utroskap har funnet sted dersom de ikke kjente personene personlig, og ingen klarsynte med respekt for seg selv ville tatt på seg en slik oppgave!

Godt du sa det selv. :)

Ts: prøv å løse vanskelighetene dine på en annen måte.

Skrevet
Jeg er en såkalt klarsynt (ikke synsk),

bli medlem da vel...

OG til spørsmålet:

om du tror h*n er utro, hvorfor ikke spørre og finne det ut på den måten?

Skrevet
bli medlem da vel...

OG til spørsmålet:

om du tror h*n er utro, hvorfor ikke spørre og finne det ut på den måten?

Jeg har spurt. Og jeg har bevis på at han har hatt en eks på besøk imens jeg var bortreist. DET har han innrømmet, men ikke at det skjedde noe.

Skrevet
Jeg har spurt. Og jeg har bevis på at han har hatt en eks på besøk imens jeg var bortreist. DET har han innrømmet, men ikke at det skjedde noe.

Jeg må bare kommentere denne. Uansett om du bruker en klarsynt eller ikke må du ta et valg. Enten stoler du på han og legger mistanken bak deg, eller så bryter du ut av forholdet. Et forhold fullt av mistanker og sjalusi ødelegger begge to i lengden.

Jeg var mye redd og sjalu i starten av forholdet mitt, men en dag tok jeg meg i nakken og sa dette til meg selv. Enten stoler jeg på han og regner med at hvis han en gang er utro så finner jeg det ut. Eller så kan jeg ikke være i et forhold. Siden den dagen har jeg vært helt rolig i forhold til hans venninner, byturer etc etc.

Skrevet
bli medlem da vel...

Hvorfor det? ;)

Og jeg gjentar, en klarsynt kan ikke svare deg om noe har skjedd.

Det eneste en klarsynt eventuelt kan svare deg på er om han har dårlig samvittighet.

Og hvis den klarsynte ser at han har dårlig samvittighet vil du bare få flere spørsmål: hva har han dårlig samvittighet for?

Han han dårlig samvittighet fordi eksen var på besøk?

Har han dårlig samvittighet for at han ikke sa noe til deg om besøket?

Har han dårlig samvittighet for at han fremdeles har kontakt med eksen?

Du vil ikke få noen sikre svar, bare dusinvis av nye spørsmål. Det viktigste er ikke hva andre ser, men hva du selv tror.

Tror du at han lyver, og at noe har skjedd på dette besøket er det det du må tenke ut i fra, ikke hva andre tror og mener.

Skrevet

For noe vås! Kan ikke en synsk se det? Da vet ikke jeg hvilke evner du har. Jeg har sett utroskap mange ganger og fått bekreftet at det var riktig.

Det som er viktig er at den synske kan gi deg tips om hva som har skjedd, hvordan ting foregår og dermed blir du selv i stand til å finne det ut. Det er den beste måten. Da får du både bekreftet dine mistanker og du får se det selv istedenfor at noen bare forteller deg det.

Skrevet
For noe vås! Kan ikke en synsk se det? Da vet ikke jeg hvilke evner du har. Jeg har sett utroskap mange ganger og fått bekreftet at det var riktig.

Det som er viktig er at den synske kan gi deg tips om hva som har skjedd, hvordan ting foregår og dermed blir du selv i stand til å finne det ut. Det er den beste måten. Da får du både bekreftet dine mistanker og du får se det selv istedenfor at noen bare forteller deg det.

Som jeg sa er jeg klarsynt, ikke synsk, og jeg står fast ved at klarsynte ikke kan se utroskap med 100% sikkerhet uten å kjenne mennskene det er snakk om. Jeg (som klarsynt) kan se følelsene som ligger rundt en handling, men jeg kan ikke se selve handlingen.

For eksempel når det gjelder utroskap: Jeg kan se lysten, jeg kan se begjæret, jeg kan se en forløselse av begjæret, og jeg kan gjette meg til hva som førte til forløselsen, men jeg kan ikke si med 100% sikkerhet at det har foregått noe seksuelt mellom partene.

Det er riktignok 99 % sannsynlig, men jeg mener at når det er snakk om noe som kan endre menneskers liv må man være 100% sikker før man sier noe som helst om saken.

Hvis du er synsk har du andre evner enn meg, du ser sikkert handlinger og ikke bare følelser, men jeg stiller meg likevel kritisk til mennesker som uttaler seg om noe så viktig uten å være 100% sikker på at det de ser er riktig!

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Som jeg sa er jeg klarsynt, ikke synsk, og jeg står fast ved at klarsynte ikke kan se utroskap med 100% sikkerhet uten å kjenne mennskene det er snakk om. Jeg (som klarsynt) kan se følelsene som ligger rundt en handling, men jeg kan ikke se selve handlingen.

For eksempel når det gjelder utroskap: Jeg kan se lysten, jeg kan se begjæret, jeg kan se en forløselse av begjæret, og jeg kan gjette meg til hva som førte til forløselsen, men jeg kan ikke si med 100% sikkerhet at det har foregått noe seksuelt mellom partene.

Det er riktignok 99 % sannsynlig, men jeg mener at når det er snakk om noe som kan endre menneskers liv må man være 100% sikker før man sier noe som helst om saken.

Hvis du er synsk har du andre evner enn meg, du ser sikkert handlinger og ikke bare følelser, men jeg stiller meg likevel kritisk til mennesker som uttaler seg om noe så viktig uten å være 100% sikker på at det de ser er riktig!

Gjest wolverine
Skrevet

Å være klarsynt eller synsk er det samme. Du er kinestetisk når du får følelser, men visuell om man fanger i bilder.

Dette er evner som ligger latnet i oss alle og som vi kan lære oss å bruke.

Jeg tror heller ingen profesjonelle ville påta seg oppgaven med å fortelle deg om partneren din har vært utro.

Følg din egen magefølelse og intuisjon - den har rett...

Lykke til.

Stooor klem fra meg.

Skrevet

Klarsynt. Lol. Be til den O store Blå Hjelm, og spør om svar!

Æ kjenne nokka! Det e som følelsen dytte mot mæ. Æ ser en mainn! Hær har det skjedd nokka!

Skrevet
Og jeg gjentar, en klarsynt kan ikke svare deg om noe har skjedd.

Det eneste en klarsynt eventuelt kan svare deg på er om han har dårlig samvittighet.

Men nå er det jo ikke sånn at alle klarsynte har de samme evnene! Dessuten er de alltid i utviklinig. Noen får bare et inntrykk av følelser mens andre i tillegg ser mer billedlig situasjoner som har funnet sted eller som skal finne sted.

http://www.geocities.com/malu_tarot/klarsynthet.html

"Å være synsk er det samme som å være klarsynt. Det er to forskjellige ord som omtaler det samme, det har bare blitt litt forvirring blant folk fordi ordene har blitt brukt om hverandre.

Mange opplever å "se" ting eller å bare vite ting som man normalt ikke skulle kunne se eller vite. De forstår ikke hvorfor og tror at det er noe rart med dem. Jeg hører fra mange av dem og kan berolige dem med at det er helt naturlig. Jeg har vært der selv."

Blir jo straks litt verre når klarsynte selv ikke vet hvordan de defineres da. :fnise:

Jeg har stor tro på klarsyn som en alternativ måte å innhente informasjon på. Men ikke når det dreier seg om utroskap.

Skrevet
Har noen av dere erfaringer ved bruk av klarsyn for å finne ut av utroskap? Jeg vurderer å kontakte en som har disse evnene, men hvor finner jeg en som er seriøs og som virkelig har disse evnene?

Ikke i forbindelse med utroskap, men i forbindelse med spørsmål om kjærlighet har jeg kontaktet klarsynte/synske. Spurte en to ganger og fikk nokså like svar, men med litt forskjeller likevel. En annen hadde et helt annet svar og en annen igjen var nokså lik den første, men også litt lik nr. 2. De traff alle ganske godt da. Så nå gjenstår det å se hvem som får rett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...